Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)

Anbefalte innlegg

Nei da.glem det. Jeg kan ikke forklare godt på norsk hva jeg mener. Men ser ut som det er noe feil med meg siden jeg vil ikke ligge med folk som jeg ikke har følelser for :unsure:

Det finnes mange som verdsetter jenter som ikke ligger med hvem som helst:)

Fortsetter under...

Som Alex Rosén så fint fortalte meg :

"jeg har ikke hatt sex med så mange, men jeg har hatt sex med mye rart. Derfor sier jeg den EN ting, Camilla: bruk kondom eller så kan du få kroniske kjønnssykdommer."

Nei da, jeg dømmer ingen og vil absolutt ikke snakke om moral. Kanskje burde formulere bedre spørsmålet mitt før jeg publiserer det :p

Jeg skjønner hva du mener:P Greit man kanskje har et par one night stand, men det er hvertfall ikke noe jeg streber etter å gjøre mest mulig :cool: Men heldigvis fins det hjelpemidler ("hjelpemidler" haha). Evt å ha en "god" kamerat ;)

Annonse

Jeg har gått fra singel til ensom for lenge siden :rofl:

Det er veldig mye man ser for seg at skal 'stemme' med en eventuell partner. Men det som jeg hvertfall merker for min egen del er at om en slags (ubeskrivelig) greie som består mye av ærlighet, åpenhet, balanse (ingen er desp, men heller ikke ignorant, maktbalanse) og humor, er tilstede - firer jeg betraktelig på de 'ubetydelige' kravene jeg har. For heelt seriøst, hvem bryr seg EGENTLIG så mye om at jenta må være brunette, superfit, ha grønne øyne, eller andre sære ting? Man digger det kanskje, men kommer det ei dame du har en gnistrende connection med seilende på et fat, så gir jeg hvertfall godt blanke i sånne ting. Klisjé, men utseendet får plutselig veldig lite å si i den store sammenheng.

Tror det var Lars og Tom som sa noe om det tidligere, men kunne ikke vært mer enig.. Attentionwhores er skikkelig usexy, og ingenting er så vakkert som en pen og selvsikker jente som ikke ser ut til å være affektert av utseendet sitt i det hele tatt. Jenter som er pene blir faktisk veldig mye mindre pen av at de vet det så utrolig godt selv. Nøkkelen ligger i å være ydmyk.

Hvorfor jeg er singel? Har ikke tenkt å skylde på at jeg ikke har tid til kjæreste, selv om jeg ikke har det :rofl:. Kommer drømmedama, så skal hu søren meg få så mye tid hun vil (ok, litt tid hvertfall).

Men jeg har det med å bli skikkelig ubrukelig når jeg virkelig blir interessert i ei jente. Jenter som jeg ikke er spes. gira på har det derimot med å falle pladask, også sitter jeg der med skjegget fullt av postkasser. Skulle bare ønske jeg klarte å adaptere 'care-holdningen' jeg har med uinteressante damer til de jeg virkelig har lyst på :rolleyes:

Ellers går det jo i ett, så gidder ikke fly rundt og haste med noe. It goes down when it's meant to go down :thumbsup:

Annonse

Den careholdningen tror jeg vi alle skulle ønske vi kunne opprettholde. Tommelen opp for å alltid drite seg ut hvis man finner noen man liker :(

Ye, men driter meg nødvendigvis ikke ut, jeg klarer bare ikke å være meg selv 100% :sick:

Nei da.glem det. Jeg kan ikke forklare godt på norsk hva jeg mener. Men ser ut som det er noe feil med meg siden jeg vil ikke ligge med folk som jeg ikke har følelser for :unsure:

Det handler vel om personlige valg det. Selv syns jeg at sex og kjærlighet er to forskjellige ting og fint kan adskilles. Riktignok har jeg aldri vært til sengs med noen jeg ikke følte en viss attraktivitet til, og jeg skjønner ikke helt de som syns dama/mannen er så stygg at vedkommende må ha en pose over hodet når de puler. Det er jo ingen vits. En viss seksuell kjemi må jo være tilstede. Sex uten forpliktelser trenger ikke å betyr ONS. Det finnes en del mennesker der ute som har seksulle forhold no strings attached ;). Bootycalls og FGF er jo også relativt utbredd.

Noe av det verste jeg hører er når folk snakker om jenter som "ligger rundt". Hva veit folk om det egentlig? Har de stått og sett at den jenta de snakker om har pult halve byen? Nei, de bare antar det og så snakker de til andre folk om det. Og så oppstår ryktene. Noen av oss jenter er generelt veldig flørterte i væremåten, noen av oss liker å ta på folk osv. Det er ikke ensbetydende med å være madrass. Istede for å dømme en jente på ett rykte som kan eller ikke kan være sant, ta deg heller tid til å bli kjent med den personen hun er.

Jeg vil forresten anbefale meg selv som kjæreste. Jeg er relativt kul, hadde sett ganske hot ut om jeg ikke hadde vært så feit, jeg vet hvordan jeg skal behandle en dame OG har blitt truffet av lynet. Er ikke dette en uslålig kombo så vet neimenn ikke jeg!

Og da spør jeg deg, herr dameekspert, hvordan skal en dame behandles? :D

Hmmm, fordi den neste jeg skal ha i livet mitt skal være like interessert i trening som meg, jeg orker ikke å være sammen med en til lat fyr, hehe.. Samtidig, når skal man ha tid til å møte noen? Når man er på jobb, trening, eller ligger hjemme på sofaen (jeg gjør ikke stort mer..) ? Jeg går aldri ut eller gjør noe spesielt, så egentlig må drømmemannen bare komme gående inn døren :wub:

Samtidig, når skal man ha tid til å møte noen? Når man er på jobb, trening, eller ligger hjemme på sofaen (jeg gjør ikke stort mer..) ? Jeg går aldri ut eller gjør noe spesielt, så egentlig må drømmemannen bare komme gående inn døren :wub:

Det der kjenner jeg meg godt igjen i. Det mest sosiale jeg pleier å foreta meg er å trene på treningsstudio. Virker som de fleste møter kjæresten sin ute på byen, dessverre. Jeg drikker sjeldent for tiden. Det er litt trist å tenke på hvor liten sjangs det egentlig er for å treffe den rette dama med min livsstil. Jeg får satse på at the love of my life kommer å spør om jeg kan hjelpe henne med knebøy-teknikken eller noe…

Det der kjenner jeg meg godt igjen i. Det mest sosiale jeg pleier å foreta meg er å trene på treningsstudio. Virker som de fleste møter kjæresten sin ute på byen, dessverre. Jeg drikker sjeldent for tiden. Det er litt trist å tenke på hvor liten sjangs det egentlig er for å treffe den rette dama med min livsstil. Jeg får satse på at the love of my life kommer å spør om jeg kan hjelpe henne med knebøy-teknikken eller noe…

Samme her, utover å trene er jeg rett og slett ikke sosial... Mulig en dårlig unnskyldning; men jeg har rett og slett ikke tid til annet. Og vil man egentlig møte drømmemannen/damen på byn? Jeg ser ikke for meg at jeg gjør det; for han skal jo liksom være på trening og ikke ute og drikke seg full :wub: (ikke at jeg har noe imot det, men...)..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...