Gå til innhold

Den glade bikinifitnesstråden :)


Gjest Hanne_

Anbefalte innlegg

Skulle til å nevne noe moderatorgreier her, men ser at dere har spora det inn på riktig spor igjen(y)

Ironisk heter tråden "Den glade bikinifitnesstråden :)" og en stund her så det ut til å bryte ut bikinifitnesskrig.. :borg:

Ingen moderering her - enda. :sneaky:

-mod Tor

du hadde vel likt det? masse jenter som kaster bikinien sin på hverandre?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rettsaken har ingenting med hvordan Gunnar er som coach for meg.

Han stiller opp, svarer meg og hjelper meg akkurat som en god coach skal gjøre.

Rettsaken sier heller ingenting om hvordan Gunnar er som coach.

Snillere, mer profesjonell og serriøs coach skal man lete lenge etter.

Hva Gunnar har gjort og gjør på sin fritid har verken jeg, du eller noen andre noe med.

Jeg ser på hvilke resultater han har hatt som coach, hvordan han legger opp ting, og erfaringer.

Totalt unødvendig å dra rettsaken og han som coach under ett.

Hadde han ikke hatt tid, eller vært for opptatt til å coache, hadde han heller ikke tatt det på seg.

Anbefaler lett Gunnar videre til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette handler om holdninger og moral i miljøet.. Spm er hvorvidt man skal støtte opp om slike handlinger ved å fortsette bruke de, eller om man skal ta et standpunkt og si at det de gjorde var såpass ugreit at man ikke skal fortsette støtte de.. Vel er Norge et lite land, men det er ikke så lite at man ikke kan skaffe seg en god coach man ikke kjenner fornavnet på.. Man har med andre ord et valg. Her virker det jo som om jentene har tatt det valget, så da får de stå for det og så er egentlig saken ferdig diskutert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ironisk nok var det jeg som starta tråden :p Og ironisk nok velger jeg å være aktiv på siden til dopinglanger #1. Dobbeltmoral lenge leve :p

Skal bidra med bilder selv, bare vent litt... Strammet opp kostholdet etter jul og har gått inn "fettet løsner og er blautere enn på lenge, grinete og sulten"-modus.:confused:

Til ditt forsvar: du logger tross alt ikke her, bare på myrevolution ;):p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettsaken har ingenting med hvordan Gunnar er som coach for meg.

Han stiller opp, svarer meg og hjelper meg akkurat som en god coach skal gjøre.

Rettsaken sier heller ingenting om hvordan Gunnar er som coach.

Snillere, mer profesjonell og serriøs coach skal man lete lenge etter.

Hva Gunnar har gjort og gjør på sin fritid har verken jeg, du eller noen andre noe med.

Jeg ser på hvilke resultater han har hatt som coach, hvordan han legger opp ting, og erfaringer.

Totalt unødvendig å dra rettsaken og han som coach under ett.

Hadde han ikke hatt tid, eller vært for opptatt til å coache, hadde han heller ikke tatt det på seg.

Anbefaler lett Gunnar videre til andre.

Bra! Alle som havner på skråplanet/fengsel/whatever og blir straffet trenger INKLUDERING i samfunnet. Det verste som kan skje i sånne situasjoner er at de blir utestengt og hva sitter de igjen med da? Mer kriminalitet.. De får sin straff i rettsvesenet, de trenger ikke tilleggstraff av samfunnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Mine planer er utsatt helt til desember, da jeg har fått drømmejobben som går ut på å jobbe fra April til 1. November hvert år og være fri til å reise og gjøre hva jeg vil de 5 mørkeste månedene i året :)

Men da har jeg god tid til å både bygge og fjerne fett. Er nede i ca 67,5kg nå og har mange kilo som må av, vil gjette rundt 7kg. Trenger mer forside lår særlig, med hæler blir beina veldig tynne forfra.

post-334-14440967703738_thumb.jpg

post-334-14440967702512_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine planer er utsatt helt til desember, da jeg har fått drømmejobben som går ut på å jobbe fra April til 1. November hvert år og være fri til å reise og gjøre hva jeg vil de 5 mørkeste månedene i året :)

Men da har jeg god tid til å både bygge og fjerne fett. Er nede i ca 67,5kg nå og har mange kilo som må av, vil gjette rundt 7kg. Trenger mer forside lår særlig, med hæler blir beina veldig tynne forfra.

[ATTACH]130090[/ATTACH] [ATTACH]130091[/ATTACH]

For meg har jeg utsatt til høstens konkurranser i Norge (bare krysser fingrene for at de setter opp en konkurranse før NM), av grunner ellers i livet og også at jeg får bygd litt mer på overkroppen. Coachen hjelper meg fram til neste diettstart så dette skal bli bra :) Hva slags jobb?? :D ble nysgjerrig nå jeg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg har jeg utsatt til høstens konkurranser i Norge (bare krysser fingrene for at de setter opp en konkurranse før NM), av grunner ellers i livet og også at jeg får bygd litt mer på overkroppen. Coachen hjelper meg fram til neste diettstart så dette skal bli bra :) Hva slags jobb?? :D ble nysgjerrig nå jeg :p

Mannen min og jeg skal overta som bestyrerpar på en marina :) Jeg skal styre butikk/bar/cafe og han skal heise båter opp og ned. Har startet aksjeselskap og vi skal være egne sjefer og få alt overskuddet selv :)

Kanskje jeg får lyst til å stille i Norge og.. Spørs hvor mye styr det egentlig vil være å holde formen fra oktober til desember, har jo aldri prøvd det før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min og jeg skal overta som bestyrerpar på en marina :) Jeg skal styre butikk/bar/cafe og han skal heise båter opp og ned. Har startet aksjeselskap og vi skal være egne sjefer og få alt overskuddet selv :)

Kanskje jeg får lyst til å stille i Norge og.. Spørs hvor mye styr det egentlig vil være å holde formen fra oktober til desember, har jo aldri prøvd det før...

Så morsomt, og ikke minst spennende - masse lykketil med jobben :D

Jeg vet at det går.. er jo folk som stiller i både en open-konkurranse, NM og nordisk - men er jo litt individuelt hvordan man takler det fysisk og psykisk. Hadde vært gøy det da, så får vi sitte sammen bak scenen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror endel bikinifitness jenter har noe å lære av Lone. Å faktisk ta i litt på gymet :)

85064435

Inspirerende video som fikk meg til å tenke - det er så fort gjort å gro seg inn i repetisjonsantallet som står på programmet slik at man ikke tar de to-tre-fire ekstra repsa selv om man egentlig hadde klart det. Godt å bli minnet på at repetisjonsantalle som er satt opp er noe man skal sikte seg inn på, men at det er lov å ta flere reps om man klarer :p

Enig i det å ta seg helt ut på trening, men jeg for min del kan ta i som pokker uten at det kommer et brøl for hver repetisjon jeg utfører - individuelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lær av Lone, men ikke finn på å gjør Edmund som kvartbøyer i smithmaskinen! :p

Man bør nok vite akkurat hva man driver med før man setter igang med den øvelsen der men jeg antar det har en funksjon for Edmund. Eller er han en fersking uten peiling på hva han driver med? Er nede i parallell en del ganger og gitt, ser det er et forsøk på en slags spøk men jeg merker jeg er noe lei av snever teknikkdissing og skulle gjerne sett mindre av det på fitnessbloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør nok vite akkurat hva man driver med før man setter igang med den øvelsen der men jeg antar det har en funksjon for Edmund. Eller er han en fersking uten peiling på hva han driver med? Er nede i parallell en del ganger og gitt, ser det er et forsøk på en slags spøk men jeg merker jeg er noe lei av snever teknikkdissing og skulle gjerne sett mindre av det på fitnessbloggen.

Folk som gjøre som de vil, men jeg kan ikke tenke på en eneste fordel med å ta bøy i smithmaskin kontra frivekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som gjøre som de vil, men jeg kan ikke tenke på en eneste fordel med å ta bøy i smithmaskin kontra frivekter.

Veldig smal beinstilling, ville gjettet at økt aktivering av forside/utside lår og mindre aktivering av gluteus/bakside er målet her. Er ikke så forferdelig uvanlig å splitte forside/bakside lår til forskjellige treningsdager. Antar at valget av øvelse er bevisst, men hey, that's just my2c. Nok avsporing av tråden fra meg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor det blir anset som bra å slenge på så mye vekter at man trenger hjelp ved 90% av repsa, og i tillegg kjører relativt fort og ukontrollert?:S

Når du sier 90% så overdriver du ganske kraftig, uansett blir det ganske så tungt etterhvert om man kun får nok hjelp til å såvidt fullføre repsen. Og nei det er selvølgelig ikke bra hvis man trener til failure og får hjelp på de siste reps'ene hver eneste gang man trener. Akkurat som det ikke er bra å følge en plan slavisk og ikke tørre å ta i enda man fint kunne klart 5-10 reps til om man hadde presset seg litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-334-1444096798027_thumb.jpg

Anyway, jeg har kjøpt sko og er såå fornøyd! Merket er PLEASURE og str. er helt vanlige. Jeg er 39. Tok 4 Inch hæl siden jeg er så lang og har lite erfaring med høye sko. Anbefales! Veldig gode å gå med! Jeg kjøpte på ebay. 80$ ink frakt +toll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...