Gå til innhold

Den glade bikinifitnesstråden :)


Gjest Hanne_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

[ATTACH]124841[/ATTACH][ATTACH]124842[/ATTACH]

her er litt av meg :blush:

skal få tatt helkropps snart å lagt ut! :)

morsomt om dere andre slenger ut også (y)

Noen av oss har allerede bilder liggende i tråden hvis du blar bakover :) Dine bilder kan ikke vises.. Kommer bare opp feilmelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Annonse

Da er alt klart, blir å stille for Kaliber gym til våren. Satser på både Sandefjord og Oslo GP :) Gleder meg til å følge dere andre på veien! Når starter dere med diett jenter?:D

Hærlig!! Hvilken høydeklasse stiller du i?

Jeg har forsåvidt startet (1.des), men får litt fritak i julen :love: så er det fult kjør fra Januar av! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærlig!! Hvilken høydeklasse stiller du i?

Jeg har forsåvidt startet (1.des), men får litt fritak i julen :love: så er det fult kjør fra Januar av! :D

Jeg stiller i den høyeste klassen :) Hva med dere andre? Er det noen som skal stille i samme klasse? :p

Deilig da, julekos er viktig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Den høye klassen på meg også :cool:

Ouh, spennende!! :D Fått meg en konkurrent! Wihi :) Gleder meg til å møte deg på konkurransene da! Har du tenkt på hvilken type farge du skal bruke? Jan tana eller pro tan liksom :p Og hvilke sko? Bikini? osv.. :p (jaaa, jeg er nysgjerrig! trenger ikke svare på alt om du ikke gidder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...