Gå til innhold

Den glade bikinifitnesstråden :)


Gjest Hanne_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er jo på diett enda jeg også. Men vel, jeg vet ikke :p jeg syns liksom det er så vanskelig på hvor man må ligge med tanke på form.

Og det er jo også en del delte meninger om det også!

Ja, det er veldig vanskelig å føle seg bra nok.. Hvem er coachen din igjen? Jeg har i alle fall snakket med min coach om "problemet" og det virker til at både Sandra jokic og Gunnar synes jeg er bra nok for vårens konkurranser. Har fått råd om å jobbe med hodet mitt og psyke meg opp - det er visst nok ikke unormalt å føle det slik :) har du vært på diett lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke rette personen til å si ikke gi opp.. :p men ikke glem at det kan skje ekstremt mye på 7 uker (ca. estimat. aner ikke når SO er). og hvis det er generell masse du tenker på at du mangler, så må du bestemme deg raskt som juling om du skal rekke høsten også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig nysgjerrig på hvordan det er mulig å coache fra fengsel? o_O De får kanskje internet der?

Lurer også på hvorfor dere velger en av Norges topp 2 mest profilerte doplangere til å representere seg? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig nysgjerrig på hvordan det er mulig å coache fra fengsel? o_O De får kanskje internet der?

Lurer også på hvorfor dere velger en av Norges topp 2 mest profilerte doplangere til å representere seg? :huh:

Så man skal ikke velge ut ifra erfaring og kunnskap når det kommer til hvem som skal guide deg i over 3 måneder gjennom kanskje den tøffeste påkjenningen du har gått gjennom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så man skal ikke velge ut ifra erfaring og kunnskap når det kommer til hvem som skal guide deg i over 3 måneder gjennom kanskje den tøffeste påkjenningen du har gått gjennom?

Vel, i det tilfellet er jeg fristet til å si blankt nei.

Finnes en haug av mennesker som har masse erfaring, som IKKE skal sitte i en rettssal de neste månedene.

Det sies at en blir lik menneskene man omgir seg selv med. Om utrykket er sant eller ikke, er egentlig ikke relevant, for faktum er at man ASSOSIERES med mennesker man omgir seg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de blir ikke kasta rett inn i fengsel så straks saken er avsluttet og dommen satt, de er sikta for dopingproduksjon, ikke drap. Trondheim fengsel må få kasta ut noen kriminelle før de kan fylle på med flere, og det kan ta tid, det er mange som venter på å få sona dommen sin. Vi er Norge, ikke USA.

Og joda, de er sikter for dopinglanging og produksjon, men det betyr ikke at de ikke sitter med sinsykt mye kunnskap. Det skal mye kunnskap til for å få et bra resultat av bol og veksthormoner og, du blir ikke stor og bøs bare av å sette ett par sprøyter i ny og ne om du ikke kan nok om kost og trening i tillegg. Jeg ville heller valgt å bli coacha av noen som kan trening og ernæring, selv om de har en dom hengende over seg, enn å bli coacha av en som bare har tatt et PT-kurs på 3 måneder på bali og dermed kaller seg ekspert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de blir ikke kasta rett inn i fengsel så straks saken er avsluttet og dommen satt, de er sikta for dopingproduksjon, ikke drap. Trondheim fengsel må få kasta ut noen kriminelle før de kan fylle på med flere, og det kan ta tid, det er mange som venter på å få sona dommen sin. Vi er Norge, ikke USA.

Og joda, de er sikter for dopinglanging og produksjon, men det betyr ikke at de ikke sitter med sinsykt mye kunnskap. Det skal mye kunnskap til for å få et bra resultat av bol og veksthormoner og, du blir ikke stor og bøs bare av å sette ett par sprøyter i ny og ne om du ikke kan nok om kost og trening i tillegg. Jeg ville heller valgt å bli coacha av noen som kan trening og ernæring, selv om de har en dom hengende over seg, enn å bli coacha av en som bare har tatt et PT-kurs på 3 måneder på bali og dermed kaller seg ekspert.

Men problemstillingen her er jo ikke slik du fremlegger den?

Finnes mange coacher med mye mer erfaring og kunnskap enn et tre mnds kurs på Bali som ikke har en dom hengende over seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt når de som har hatt fitnessfeber i et par uker/måneder og skal kritisere de som har drevet med dette hele jævla livet.

Dere er klar over at man ikke kan hevde seg i verdenstoppen i bygging uten doping? Fordi det er ikke er forbudt, fordi alle gjør det. Tror dere det ikke er doping i norske konkuranser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt når de som har hatt fitnessfeber i et par uker/måneder og skal kritisere de som har drevet med dette hele jævla livet.

Dere er klar over at man ikke kan hevde seg i verdenstoppen i bygging uten doping? Fordi det er ikke er forbudt, fordi alle gjør det. Tror dere det ikke er doping i norske konkuranser?

Ingen her som har sagt noen av tingene du skriver om her.

Relativt stor forskjell på å ta selv(var ikke ulovlig før i juni 2013), enn å produsere og selge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men problemstillingen her er jo ikke slik du fremlegger den?

Finnes mange coacher med mye mer erfaring og kunnskap enn et tre mnds kurs på Bali som ikke har en dom hengende over seg:)

selvfølgelig. Men man skal heller ikke nekte på at de de har valgt sitter inne med mye kunnskap om trening og ernæring. De er også flinke til å reklamere segselv, og tidligre jenter de har coacha er flinke på å skryte dem opp i skyene.

De er mye mer aktive på sosiale medier enn Harald og Geir feks, derfor har de også lettere for å få nye klienter som holder til i andre deler av landet. Og i og med at de har en dom hengende over seg, har de automatisk mindre klienter enn de har på Haralds, 24fitness og andre store bygge og fitness gym, og da føler mange at de får litt mer av coachenes tid enn de ville fått om de stilte for ett større team. Og det er lettere å velge noen til å coache seg om man ser at de er veldig aktive i sosiale medier og "viser seg fram" enn de som sitter på gymmet sitt og vet at folk kommer til seg uansett, og iallefall når man er ny i gamet og de store coachene befinner seg på andre siden av landet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ironisk nok var det jeg som starta tråden :p Og ironisk nok velger jeg å være aktiv på siden til dopinglanger #1. Dobbeltmoral lenge leve :p

Skal bidra med bilder selv, bare vent litt... Strammet opp kostholdet etter jul og har gått inn "fettet løsner og er blautere enn på lenge, grinete og sulten"-modus.:confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...