Gå til innhold

Den glade bikinifitnesstråden :)


Gjest Hanne_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan begynne med å anbefale hjemmesiden til NPC (nasjonal fysikk komite i USA).

http://contests.npcnewsonline.com/contests/2013/ifbb_mr_olympia/

Der er det masse bilder fra konkurranser, kalendere over både amatør og proffkonkurranser og masse annet snacks!

Synes dessverre vinneren i årets bikini Olympia var litt i tynneste laget. Det var tydelig at flere ble dømt ned pga for mye muskler. Kjipt! Vil tro det er for å gjøre skille mellom klassene tydeligere. Synes Nathalie Melo var mye finere enn vinneren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kult at du tenker å stille internasjonalt :) hvem coacher deg mot det målet? Har du stilt før eller?

Det er like mye en ferietur som konkurransetur. men når man først skal til Vegas så vil jeg gjøre det skikkelig :cat: Henge på Golds Las Vegas å stalke cutler og co... God anledning til å prøve å komme i skikkelig god form for første gang noensinne og, siden det blir langferie med Miami og++ :)

Har aldri stilt før, men har trent og lest meg opp på ting i årevis. Avtalte faktisk at Christina S.F. skal styre ting de siste 3 månedene for å treffe formen skikkelig. Man trenger jo ikke noe team der borte, så frem til det styrer jeg ting selv (y) Må ned 8-9kg. og vil gjøre det saaaakte og smertefritt.

Bilder og logg på Myrevolution.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Googlet litt fort bare på nett hva som kom først. Fant ikke noe dato for fredrikstad, men det kan godt hende at den er først altså.

Noen som har gode tips til sider hvor man kan bestille bikinier da? :) Driver å kikker litt å drømmer meg bort her..:whistle:

Vet svært lite om bikiniene til bikiniklassen, men anbefaler kanskje å dra til Sefa i Sarpsborg? Torill lager ihvertfall AF og BF bikiniene her i Norge, og ho kan virkelig sakene sine! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HannePanne:

Hva ligger du på i kg i knebøy nå? Tar du noen chins uten motvekt? :)

Nå på 68-69kg kan jeg ta 3 chins med nøytralt grep. 18kg x10 i skråbenk og 16kg x4x4 i skulderpress.

Gikk ett år uten knebøy pga reising og dårlig tilgang til rack, men tok 75kg x1 og 60kg x5 for ett år siden. Straks tilbake dit nå :)

Har tatt 95kg x1 og 85kg x4 i markløft i sommer. Er veldig hoftedominant og kjenner alle beinøvelser i ræva, så da må man jo nesten stille i bikini en gang :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...