Gå til innhold

Den glade bikinifitnesstråden :)


Gjest Hanne_

Anbefalte innlegg

For meg har jeg utsatt til høstens konkurranser i Norge (bare krysser fingrene for at de setter opp en konkurranse før NM), av grunner ellers i livet og også at jeg får bygd litt mer på overkroppen. Coachen hjelper meg fram til neste diettstart så dette skal bli bra :)

Hva gjør du frem til neste diettstart? Jeg går på diett men er ikke klar til april, så lurer litt på om jeg skal gå på matplan heelt til i høst (hvis jeg blir klar til det) eller hva?! :-) Må høre med coach på neste formsjekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva gjør du frem til neste diettstart? Jeg går på diett men er ikke klar til april, så lurer litt på om jeg skal gå på matplan heelt til i høst (hvis jeg blir klar til det) eller hva?! :) Må høre med coach på neste formsjekk :)

Jeg spiser (masse) næringsrik mat, trener hardt for å forbedre fysikken min så mye som mulig fram til neste diettstart! Altså, jeg har med andre ord MYE mer mat på planen nå og trenger ikke følge den strikt så lenge jeg får i meg nok mat og nok proteiner - spiser gjerne mer utenom planen også selv om den er høy på kalorier :) Ikke det at jeg skal spise på meg masse unødvendig kilo, men skal prøve å spise nok til å få på litt mer masse de stedene jeg trenger det. Ut i fra bildene dine tror jeg ikke det vil være nødvendig å følge en konkurransediett helt fram til oktober/november, men nå vet ikke jeg hvilken "matplan" du har. Om du er enig med coachen din om å stille til høsten og gå all in for det, regner jeg med du har nok mat til å kunne bygge muskler frem til du behøver å starte konkurransedietten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser (masse) næringsrik mat, trener hardt for å forbedre fysikken min så mye som mulig fram til neste diettstart! Altså, jeg har med andre ord MYE mer mat på planen nå og trenger ikke følge den strikt så lenge jeg får i meg nok mat og nok proteiner - spiser gjerne mer utenom planen også selv om den er høy på kalorier :) Ikke det at jeg skal spise på meg masse unødvendig kilo, men skal prøve å spise nok til å få på litt mer masse de stedene jeg trenger det. Ut i fra bildene dine tror jeg ikke det vil være nødvendig å følge en konkurransediett helt fram til oktober/november, men nå vet ikke jeg hvilken "matplan" du har. Om du er enig med coachen din om å stille til høsten og gå all in for det, regner jeg med du har nok mat til å kunne bygge muskler frem til du behøver å starte konkurransedietten?

Tusen takk for svar :-) Nei, jeg går ikke på konkurransediett nå, men jeg merker det blir lenge å følge en plan helt til oktober/november, spesielt når målet er å bygge muskler. Jeg spiste en hel del i løpet av julen og bygget muskler uten å legge på meg fett helt av meg selv (-> stolt :cool:). Det koster mye å spise sånn jeg gjør nå, og jeg merker at jeg ikke er like flink når det ikke er "såå" nøye. Om du skjønner?

Er du fremdeles inne på kontroller, og får du fremdeles treningsprogram? Jeg skal inn på fredag, høre hva hun har å si da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :-) Nei, jeg går ikke på konkurransediett nå, men jeg merker det blir lenge å følge en plan helt til oktober/november, spesielt når målet er å bygge muskler. Jeg spiste en hel del i løpet av julen og bygget muskler uten å legge på meg fett helt av meg selv (-> stolt :cool:). Det koster mye å spise sånn jeg gjør nå, og jeg merker at jeg ikke er like flink når det ikke er "såå" nøye. Om du skjønner?

Er du fremdeles inne på kontroller, og får du fremdeles treningsprogram? Jeg skal inn på fredag, høre hva hun har å si da :)

Forstår :) ja, jeg har fremdeles formsjekker hver uke og får retningslinjer videre av coachen min ang. trening og mat, men jeg legger opp treningen selv nå ut fra anbefalingene coachen gir meg - dette gjelder også maten. Har ligget godt i overskudd noen uker nå, og fikk faktisk beskjed om å spise mer om jeg klarer :) følger ingen strike plan som sagt, men spiser MYE og passer på å få i meg mest bra mat :) du får oppdatere på fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

mange flotte jenter her altså!;)

ble ikke noe på meg nå på vårparten. :) har lyst, men samtidig så vil jeg ha hodet 100% med oppå 2 barn og dagmamma rollen :blush: er ikke vits å gå inn for det halvveis. Men uansett skal jeg prøve å ha en god sommerform iår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koser meg også bare :) tenker å starte diett så smått i juni, såfår vi se om det blir norway open i fredrikstad i september !

Spiser rent da, og håper på å bygge mest mulig uten å legge på meg så veldig mye i fett %.

Så vi får se!

Men er veldig gira på fredrikstad altså :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har regelverket for bikini fitness tilgjengelig? Må man være jente?

Her pønskes det på noe lumskt ser jeg ja..! HMMHM!

Klassen heter "Womens Bikini Fitness" så jeg tror det gjør det umulig for deg å delta. Jeg kan ikke se noe om det spesifikt i reglene da. Du kan jo prøvde å hevde at du er transkjønnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...