Gå til innhold

VM styrkeløft, stavanger 4-9 november.


GrommiZ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aleksander Kirketeig, som løftet i Stavanger i 2006 gjorde comeback og satset mot årets VM. Han ble tatt ut på landslaget og var i "støtet". Det manglet dessverre litt og han ble "kun" tatt ut som reserve. Hadde Bo Bergan holdt seg skadefri og lykkes på sitt planlagte raid på NM i år - så hadde han gjort, ikke bare Aleksander rangen stridig, men garantert også konket ut en av dem som nå representerer de norske fargene i siddis-hovedstaden.

Jeg tipper både Bo Bergan og Aleksander kommer tilbake og representerer Norge etterhvert.

Bo Bergan er en potensiell fremtidig verdensrekordholder i markløft i -93 eller - kanskje etterhvert - i -105.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Angrer på at vi ikke fikk dratt og tatt egne bilder under hele VM, men håper uansett dere er fornøyd med dekningen :)

Ja, fint dere endelig poster noe interessant. Gjerne mer fra den fronten. Vet det er fitnessbloggen, men styrkeløft er ganske poppis her inne. Nesten så det har tatt over fitnesstrenden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kl.15.30 starter årets VM i styrkeløft med klasse -59 og -66 herrer!

Følg med direkte herfra http://styrkeloft.no/ :)

Gratulerer med veldig bra gjennomføring og bra show :) Jeg fikk dessverre ikke vært der på lørdag, men var knallmoro på fredag også. På lørdag satt jeg i bilen og så på streaming.. og det var knallbra kvalitet via 3g faktisk.

Kult å se at du traff bra på formen også Stian :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med veldig bra gjennomføring og bra show :) Jeg fikk dessverre ikke vært der på lørdag, men var knallmoro på fredag også. På lørdag satt jeg i bilen og så på streaming.. og det var knallbra kvalitet via 3g faktisk.

Kult å se at du traff bra på formen også Stian :)

Veldig bra, takk for det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...