Gå til innhold

VM styrkeløft, stavanger 4-9 november.


GrommiZ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Synes styrkeløft er kult, men styrkeløft stevner er jo så lite kreativt og kjedelig å se på jeg tror jeg kommer til å sovne i den hallen :p Men tenkte innom en dag.

Her er en som aldri har vært på EM eller VM i styrkeløft før ;)

At lokale klubber ikke tar seg tid til å leie inn lys-show og proffe DJ's til musikk er forståelig da styrkeløft ikke er noe stor idrett i Norge, og man bør også ha en god speaker som får med seg publikum. Her vil det nok bli mye bedre på sikt! Forbundet jobber med å utarbeide en stevnehåndbok for å øke kvaliteten på lokale og nasjonale stevner ;)

Gleder meg til å høre hva du synes etter Stavanger (y)

Haha, herregud så fjern jeg er :p

Ennå litt mer detaljert her -> http://styrkeloft.no/2013/10/27/loftetider-vm-i-styrkeloft/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en som aldri har vært på EM eller VM i styrkeløft før ;)

At lokale klubber ikke tar seg tid til å leie inn lys-show og proffe DJ's til musikk er forståelig da styrkeløft ikke er noe stor idrett i Norge, og man bør også ha en god speaker som får med seg publikum. Her vil det nok bli mye bedre på sikt! Forbundet jobber med å utarbeide en stevnehåndbok for å øke kvaliteten på lokale og nasjonale stevner ;)

Gleder meg til å høre hva du synes etter Stavanger (y)

Ennå litt mer detaljert her -> http://styrkeloft.no/2013/10/27/loftetider-vm-i-styrkeloft/

Sist det var VM i stavanger (2008?), så sto det flere i kantina på NAV i sandnes for å titte på city open byggershow... MEN for all del, jeg håper jeg blir overrasket! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist det var VM i stavanger (2008?), så sto det flere i kantina på NAV i sandnes for å titte på city open byggershow... MEN for all del, jeg håper jeg blir overrasket! :)

Om du er interessert i bygging fremfor styrkeløft så ser man som regel på bygging :) Nå er det vell ikke kantinedamer vi reklamer oss for, alle grønne busser i Stavanger kjører rundt med reklame for årets VM, så kanskje de kommer i år? (y)

Av de som er på laget nå som deltok i 2006, så er det fortsatt det beste stevne de har deltatt på arrangørmessig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er interessert i bygging fremfor styrkeløft så ser man som regel på bygging :) Nå er det vell ikke kantinedamer vi reklamer oss for, alle grønne busser i Stavanger kjører rundt med reklame for årets VM, så kanskje de kommer i år? (y)

Av de som er på laget nå som deltok i 2006, så er det fortsatt det beste stevne de har deltatt på arrangørmessig ;)

Tror du misforstod meg litt.

Det var flere tilskuere å så på bygging i kantina på NAV (som var lokalet), enn det var i stavanger idrettshall for å se styrkeløft..

Jeg liker både bygging og styrkeløft, og håper det blir kjempekult neste uke.. poenget mitt var bare at jeg ikke hadde store forventinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du misforstod meg litt.

Det var flere tilskuere å så på bygging i kantina på NAV (som var lokalet), enn det var i stavanger idrettshall for å se styrkeløft..

Jeg liker både bygging og styrkeløft, og håper det blir kjempekult neste uke.. poenget mitt var bare at jeg ikke hadde store forventinger :)

Haha.. ja, er ikke så kjent i Stavanger så tok ikke den at det var lokalet :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten styrkeløft er lagt opp på flere mesterskap er tørka-maling faktor, det kan ingen si noe på. At man ikke gjør noe mer showpreget er veldig synd. På en annen side tror jeg VM i Stavanger nå vil sørge for flere gode løsninger, blant annet flerkameraproduksjon for de som ikke kan være til stede med kommentatorere er meget bra, et steg i riktig retning. Håper de klarer å overbevise som arrangør - de har hvertfall det som skal til, så får vi se når det smeller løs neste uke :)

Selv tar jeg såklart turen og ser frem til mange flotte norske prestasjoner, be there!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er poenget med at folk taes hvis de kan konkurrere igjen xx antall år etterpå?

Godt poeng, dette er noe som diskuteres i det internasjonale antidopingbyrået. Grunnen til utestengelsen ikke er lengre er fordi man ikke har klart å bevise at doping har langtidsvirkning.

I styrkeløft så er reglene strengere enn i de fleste andre idretter mtp. straff ved dopingdom:

* Aldri mulighet for å sette europa/verdensrekorder igjen

* Alle tidligere rekorder blir slettet (tilbakevirkende kraft)

* Bot i form av utestengelse og en viss sum

* Blir 3 eller flere tatt fra samme nasjon innenfor et kalenderår blir hele nasjonen utestengt

Er flere også, men de jeg kommer på nå i full fart :)

Eller vil jeg si BACK TO TOPIC!! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...