Gå til innhold

Jack3d - Hva tenker dere?


Marita

Anbefalte innlegg

"Jack3d är ett koncentrerat tillskott som ger intensiv pump, mentalt fokus och ökad muskelstyrka och uthållighet."

Produktet vart testet på både dager jeg trente styrke og dager jeg trente utholdenheit.

Min "review" går utifrå det som står man skal forvente på boksen.

Merket ingen effekt annet enn pumpen jeg nevnte lenger oppe.

Noen er "immune" mot stimulanter. Samboeren min inkludert. Hun er helt uaffisert av doser som gir meg tunnelsyn, svette, takykardi og rus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke brukt det lenge, men funka fett! Fikk skikkelig kick og fokus på trening! Har tatt en pause fra det nå, da jeg ble veldig kvalm etterpå og dermed mista matlysta, noe som igjen gikk utover energien. Hørt at det er en bivirkning. Tok 2-3 scoops 30min før trening.

Prikkingen som kommer fra beta-alaninen i Jack3d er DIGG :p hehe... Verdt å prøve ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som har opplevd å bli helt hinsides trøtt etter trening på denne? Jeg tok 1,5 scoop Jack3d før en spinningtime, og drakk vann med 2 Fres underveis.. kom hjem rundt 13, og sov og sov og sov på sofaen fra 15-19.. Tok meg veldig ut på spinningtimen - men allikevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal prøve jack3d idag, har prøvd Anabolic Beast di siste dagen nå uten å blitt noe særlig overrasket av det! Så blir spennende å se nå!

Helt ærlig, hva forventer du av et slikt produkt?

Til dere andre som vurderer å prøve jack3d og driver med en idrett som er underlagt antidoping norge (noe de fleste idretter er) så hold dere unna det. Det vil slå positivt ut på en dopingkontroll.

Ser ikke helt hvorfor alle synser om at kosttilskudd skal gjøre så fantastiske resultater på kort tid. Tren bra, spis mat og hold deg evt til enkle kosttilskudd som proteinpulver,kreatin,tran og evt zma samt nok søvn/restitusjon. Er ikke alle de "vanvittige" kosttilskuddene som gjør resultatene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, hva forventer du av et slikt produkt?

Til dere andre som vurderer å prøve jack3d og driver med en idrett som er underlagt antidoping norge (noe de fleste idretter er) så hold dere unna det. Det vil slå positivt ut på en dopingkontroll.

Ser ikke helt hvorfor alle synser om at kosttilskudd skal gjøre så fantastiske resultater på kort tid. Tren bra, spis mat og hold deg evt til enkle kosttilskudd som proteinpulver,kreatin,tran og evt zma samt nok søvn/restitusjon. Er ikke alle de "vanvittige" kosttilskuddene som gjør resultatene..

Helt ærlig så hadde jeg over hode ingen forventninger til dette produkte.

Til det andre du snakker ang antidoping Norge å att det slår positivt ut på en evnt dopingtest så er det noe jeg ikke har hatt noen tanker om.

Til resten du skriver: Så er det vel ikke att jeg håper på masse resultater på rekordtid som fikk meg til å prøve jack3d?

Går du utifra att folk som prøver det ikke har kosthold iorden og att dem et ute etter ett mirakel middel som plutselig får dem til å bli godt trent?

Jeg kan ikke svare for alle andre her inne, men for min egen del kan jeg si att kostholde og enkle kosttilskudd er iorden.

Testen av jack3d var mer for morroskyld fordi folk pratet om det som det skulle vært for godt til å være sant, så jeg ble nysgjerrig på om det faktisk var noe effekt i det, eller om det bare var tull =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg kjøpte en boks Jack3d i Sverige og er vel i grunn ikke helt overbevist. Den sparker bra og gir kons og energi på trening, men kræsjer så sinnsykt av den etterpå. Første gang tok jeg én scoop, og etter trening satt jeg i to timer og bare stirret ut i lufta med tunnelsyn og dårlig balanse. I går faceplantet jeg i sofaen og ble liggende i halvannen time på magen med hodet rett ned i puta. Når jeg fikk en telefon og måtte ut, heiv jeg innpå en dobbel fres for å orke noe. Noe sier meg at dette ikke er særlig sunt.

Neste gang vil jeg prøve Craze, en del som skryter av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Nå skal dere få høre min effekt av Jack3d!

Har jo vært skeptisk til å prøve dette, men før jeg kasta det så måtte jeg jo prøve, for å se hva som skjedde.

Nå kan dere gjette, "sikkert endte opp på do, fikk røde prikker i trynet, ble gal og hyper"

Nå nei! Her tok jeg det 40 min før trening, satte meg i sofaen for å se på barnetv(no kidding, må se tom&Jerry!)

Så våkna jeg 9 timer senere i samme stilling og vondt i nakken.

Så min erfaring med Jack3d : Yppelig sovemedisin !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal dere få høre min effekt av Jack3d!

Har jo vært skeptisk til å prøve dette, men før jeg kasta det så måtte jeg jo prøve, for å se hva som skjedde.

Nå kan dere gjette, "sikkert endte opp på do, fikk røde prikker i trynet, ble gal og hyper"

Nå nei! Her tok jeg det 40 min før trening, satte meg i sofaen for å se på barnetv(no kidding, må se tom&Jerry!)

Så våkna jeg 9 timer senere i samme stilling og vondt i nakken.

Så min erfaring med Jack3d : Yppelig sovemedisin !

Skremmende! :/ Hvis du da ikke var totalt utslitt og ikke hadde sovet på lenge...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kjempegode økter med bruk av Jack3d. Tok ikke lange tida før jeg måtte øke doseringene god del over det anbefalte.

Men mitt problem ble at jeg fikk ikke sove. Så når man ikke får sove, er utslitt pga det til neste økt så måtte man kjøre enda mer jack3d. Ble til slutt en ond sirkel. Valgte derfor å kutte det ut. Ser større fordeler med å faktisk få sove enn å være mongo på trening :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...