Gå til innhold

Jack3d - Hva tenker dere?


Marita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, sier jo de er dårligere enn Jack3d... men du sier energien er kortvarig med Jack3d, jeg tror dette er veldig individuelt. For meg holder energien hele treningen, har ikke/ser ikke behov for at den skal vare lenger enn dette. Pluss Jack3d er rimelig for en fattig student.

Alle de jeg nevnte ligger i relativt samme prisklasse, fattig student er en ekstremt dårlig argument, da PWO burde ligge nederst i prioriteringslisten når det kommer til kosttilskudd.

Med kortvarig mener jeg at Jack3d har en ekstremt lite toppnivå, så du ikke kan holde resten av trykket ut treningen. De fleste nye PWO har en jevn energi gjennom hele treningen.

hehe litt kvass her nå da, mye annet som er bedre nå for tiden ja, men jack3d er nå fremdeles et ok pre workout fordet.

enig i at det er mye mas og hyping om jack3d overalt men når det funker så er det kanskje ikke så rart, selv om andre kan funke bedre.

Jeg er ikke krass, Jack3d er ikke et OK PWO i noen som helst sammenheng.

Og det er akkurat det jeg er inne på, siden man bare har prøvd Jack3d har man null sammenligningsgrunnlag. Det er nesten slik som isolerte land som ikke har kontakt med omverdenen, og tror at de har det helt konge, helt til de får informasjon og ser hvor elendig de egentlig har det. Så lenge man bare prøver Jack3d, så får man aldri vite hvor dårlig produktet er.

Man kommer seg framover med en Lada, og det funker fint det, men de fleste vil nok ha noe med mer futt i hvis de kunne velge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Av de jeg har prøvd selv: Razor8 (gammel versjon, ingenting overgår denne), Craze (populær nå til dags), Hemo Rage Black UC

Generelt av andres erfaring: White Flood (var for en liten stund siden EKSTREMT populært), White Blood 2 (relativt nytt fra samme produsent, må taes sammen med karbohydrater), MuscleTech Neurocore,

Muscle Pharm Assault, Magnum Nutraceutical Serum,C4 (meste av virkemiddel koffein).

Forskjellige PWO har annerledes virkemiddel og stims, så man må finne sin egen favoritt, men alt (igjen) er bedre enn Jack3d."

Finnes ikke den gammle versjonen av Razor8 lenger da? (isåfall, hvordan er de nye). Hvilken av de PWO er sterkest da, vil gjerne prøve en av de. Alt jeg har prøvd er horsepower, no x-plode og jack 3d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Litt nysgjerrig på folks erfaringer med Jack3d? Googler man så får man jo alt fra at dette er et vidundermiddel til at man omtrent dør om man bare så mye som vurderer å bruke det...?

Og er det noen som har link til ingredienser og mengder? Sitter her med en uåpna boks og tør liksom ikke ta noe om det er type 10 kopper kaffe i en scoop :p

Jeg har prøvd ut jack3d, jeg er en 17 år gammel jente og drikker verken kaffe eller brus. Jeg har mistet matlysten og får knapt sove om natten.. På trening yter jeg meget bra, presser meg selv hardere enn jeg hadde gjort dersom jeg ikke hadde gått på dette. Jeg tar en scoop, og blander dette ut med 1,2dl kaldt vann på TOM mage. Du må også drikke mye vann under trening.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Haha, må le litt. Folk kommer med en haug virkninger som er helt likt som om du går på god gammeldags amfetamin.

Søvnproblemer, lite matlyst, tørr i kjeften... Vanskelig å svelge og kanskje?

Istedenfor å bruke masse fancy ord, så kan vi jo bare si at det inneholder dimetylamfetamin.

Jeg liker Jack3d da. :)

meh.ro7031.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, må le litt. Folk kommer med en haug virkninger som er helt likt som om du går på god gammeldags amfetamin.

Søvnproblemer, lite matlyst, tørr i kjeften... Vanskelig å svelge og kanskje?

Istedenfor å bruke masse fancy ord, så kan vi jo bare si at det inneholder dimetylamfetamin.

Jeg liker Jack3d da. :)

Vell det er sentralstimulerende stoffer i den;p slik som amfetamin er. Bare mye svakere selvfølgelig:P

Noen som har sammenlignet jack3d med 1.m.r da?

Kan si det sånn at jeg har HØY toleransegrense på slikt. Og veldig få produkter som funker på meg (spesielt koffein, ingen virkning på meg). Har vært gjennom 2-3bokser jack3d. Og kjøpte i USA nå nylig 1.M.R og syns det er mye sterkere enn 1.m.r.

Nå mener jeg 1.m.r, jack3d, razor8,berzerk neurocore bl.a er energiPWO..Det gir lite pump i forhold til superpump250, NoXplode etc.

Anbefaler 1.m.r hvis du er ute etter mer energi på trening. Er du ikke på diett anbefaler jeg det ikke, da er det bare å trøkke i seg litt karbs:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd Jack3d, merket lite til ingen effekt. (fikk litt raskere og mere pump enn vanlig)

Gikk fram slik der sto på boksen, på anbefaling av en venn som hadde tatt det en stund.

Min venn er rundt 15kg lettere enn meg, men det er tatt inn i vurderingen og blitt justert i doseringen som jeg endte på til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig så opptatt dere er av anekdoter fremfor diskusjon av virkestoffene.

1) Produktet skal normalt ikke slippe igjennom tollen, da det står på dopinglisten (Methylhexanamine aka DMAA aka 1,3 dim). Det kan skje unntak fordi Tollvesent er grovt inkompetente. Jeg fikk en gratis sample på et Pre-WO inneholdende DMAA i posten fra England her som var blitt åpnet for inspeksjon av Tollvesenet og de lot det gå. NOOBZ

2) Kløe/kribling kommer av beta-alanin. Dette er en aminosyre man får tak i i Norge. Ergo-log har samlet noen studier her: Beta-Alanine

3) Produktet er best egnet for styrketrening IMHO. Ved kondisjonstrening, spesielt med noe varighet, "brenner man opp kruttet" for fort fordi kroppen er i fight/flight modus. Dette virker ytelsesøkende på kort sikt, men man blir raskere sliten. Jeg elsker sånne ting før trening, men jeg har MÅLT reduksjon i sluttid på løpedistanser ved å kun bruke koffein. Riktignok er pulsen høyere, men tiden dårligere.

4) Dette produktet er ganske likt som de fleste andre PRE-WO for tiden som er basert på DMAA. Noen småtvilsomme ingredienser for pump, en ubrukelig mengde kreatin og masse stimulanter. Det er ikke noe spesielt med Jack3d ifht. mange andre. Det handler mest om hvor mye virkestoff du får i deg av hver ingrediens, stort sett ikke at de inneholder noe dramatisk andre ingredienser.

For å ta en anekdote: Jeg tåler ikke produkter med DMAA. Spesielt på store doser får jeg ekstrem ortostatisk hypotensjon og klarer såvidt å holde meg på beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jack3d är ett koncentrerat tillskott som ger intensiv pump, mentalt fokus och ökad muskelstyrka och uthållighet."

Produktet vart testet på både dager jeg trente styrke og dager jeg trente utholdenheit.

Min "review" går utifrå det som står man skal forvente på boksen.

Merket ingen effekt annet enn pumpen jeg nevnte lenger oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...