Gå til innhold

Jack3d - Hva tenker dere?


Marita

Anbefalte innlegg

Leste et sted at det inneholder et stoff som står på dopinglista.

Hvis dette stemmer? Hva er moralen til folk på forumet rundt dette.

For min del holder jeg meg LAAAAAAAAAAAAAAAANGT unna alt som er på en slik liste. Da får det heller ta lengre tid å nå resultatene. Mitt inntrykk er at det er ganske mange på den siden her og andre treningssider, ikke bryr seg spesielt om hva som er forbudt. Så lenge målet og målene blir nådd, skal andre drite i hva man putter i seg. Konkurrere man mener jeg dette er helt klart i strid med etikk og moral. Hvor ble det av å konkurrere under samme forhold. Ja men ALLE gjør det jo.

Det er vel akkurat det Lance Armstrong tenkte og tenker. Men man er fortsatt en juksekopp i mine øyne.

På tide å få bygging under Norges Idrettsforbund. Tror man kunne fått ganske mange positive reaksjoner på det :)

Enig. Selv om det kanskje ikke gir den helt store effekten osv, er det likevel definert som doping. Jeg vil ikke falle under den kategorien, uansett hvor harmløst det skulle være.

Koffein var på dopinglista tidligere, det er det ikke nå lenger såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig. Selv om det kanskje ikke gir den helt store effekten osv, er det likevel definert som doping. Jeg vil ikke falle under den kategorien, uansett hvor harmløst det skulle være.

Koffein var på dopinglista tidligere, det er det ikke nå lenger såvidt jeg vet.

Koffein er ikke på doplinglista nå lenger nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men denne "dopinglista" geranium står på (og koffein sto på tidligere) er vel stoffer som ikke er lov under konkurranse?

Både Geranium og Koffein har vel alltid vært lov ellers? Altså er det ikke "doping" for oss som ikke konkurrerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...