Gå til innhold

Jack3d - Hva tenker dere?


Marita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det hørtes mildt sagt mystisk ut. Det opplevde aldri jeg. Nå prøvde jeg riktignok bare tre-fire ganger da effekten for meg var fraværende. Var oppe i 2 scoops. Har gitt opp dette PWO-opplegget. Føler vel at det for en ung og frisk mann egentlig er ganske unødvendig.

Jeg brukte to scoops opprinnelig, men samme reaksjon når jeg gikk ned på dosering også. Begynte med hodepine etter økten, så små mengder neseblod påfølgende natt. Det er vel som med substanser ellers, ikke alle reagere likt. Jeg tålte det ihvertfall ikke. Mulig tre-fire ganger ikke er nok for å triggeden type reaksjon også, jeg testet over noen uker sist og tok vel 2 uker før det ble ille.

Og ikke særlig mystisk egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 10 måneder senere...

jeg har noen spm..

Jeg er relativt liten i kroppen, og har fått bedskje av treneren min at jeg må blir større i kroppen, mer muskler. jeg spiller aktiv fotball også trener jeg styrke ved siden av.. jeg har vudert jack3d el noe lignende.

el hva er det so kan hjelpe meg med å bygge muskler?

er det noen som kan hjelpe meg med svar??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har noen spm..

Jeg er relativt liten i kroppen, og har fått bedskje av treneren min at jeg må blir større i kroppen, mer muskler. jeg spiller aktiv fotball også trener jeg styrke ved siden av.. jeg har vudert jack3d el noe lignende.

el hva er det so kan hjelpe meg med å bygge muskler?

er det noen som kan hjelpe meg med svar??

MYE mat og styrketrening. Er du småspist kan det være enkelt å hjelpe til med proteinshakes, men H-melk og mammas kjøttkaker funker hver eneste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har noen spm..

Jeg er relativt liten i kroppen, og har fått bedskje av treneren min at jeg må blir større i kroppen, mer muskler. jeg spiller aktiv fotball også trener jeg styrke ved siden av.. jeg har vudert jack3d el noe lignende.

el hva er det so kan hjelpe meg med å bygge muskler?

er det noen som kan hjelpe meg med svar??

Først og fremst, hva er det du tror Jack3d er?

Du får ikke muskler av å ta Jack3d! Jack3d er en absurd sterk pre-workout for en uerfaren.

Og at treneren din sier at du må få mer muskler, betyr ikke at du skal bli bodybuilder.

Det er også er viktig ubesvart spørsmål her og det er alderen din. Hvis du er i tenårene 12-16 år vil du legge på deg mer muskler etterhvert.

Det viktigste i fotball er eksplosive, utholdende muskler, god balanse og sterk kjernemuskulatur.

Støtter ovennevnte utsagn om H-melk og mye mat, men støtter ikke nødvendigvis "mye styrketrening".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først og fremst, hva er det du tror Jack3d er?

Du får ikke muskler av å ta Jack3d! Jack3d er en absurd sterk pre-workout for en uerfaren.

Og at treneren din sier at du må få mer muskler, betyr ikke at du skal bli bodybuilder.

Det er også er viktig ubesvart spørsmål her og det er alderen din. Hvis du er i tenårene 12-16 år vil du legge på deg mer muskler etterhvert.

Det viktigste i fotball er eksplosive, utholdende muskler, god balanse og sterk kjernemuskulatur.

Støtter ovennevnte utsagn om H-melk og mye mat, men støtter ikke nødvendigvis "mye styrketrening".

kansje litt ufulstendig spm, jeg laget det spm i denne tråden for det virket ok,

nå er det så at jeg har trent mye styrke og spist onkelig husmankost, var derfor jeg lurte på om det er noe som kan hjelpe, og jeg jeg er liten i kroppen og har vanskeligheter med å "vokse", derfor jeg spør på dete forumet, siden jeg ikke vet så mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kansje litt ufulstendig spm, jeg laget det spm i denne tråden for det virket ok,

nå er det så at jeg har trent mye styrke og spist onkelig husmankost, var derfor jeg lurte på om det er noe som kan hjelpe, og jeg jeg er liten i kroppen og har vanskeligheter med å "vokse", derfor jeg spør på dete forumet, siden jeg ikke vet så mye

Da i så tilfelle, er det mangel på nok mat og riktig mat som er problemet.

Ikke om du bruker Jack3d eller ei.

Begynn med å drikke 1-2 liter H-melk til dagen så skal du nok se forandring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 6 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...