Gå til innhold

Jack3d - Hva tenker dere?


Marita

Anbefalte innlegg

Syns Jack3d er helt rå god på smak (Har Tropical Fruit Punch), bruker ta 2-3 scoops før trening, men når boksen er tom skal jeg ha pause 1-2 måneder før jeg eventuelt går til nytt innkjøp. For meg syns jeg den virker greit, får vertfall mer fokus og energi under treningen, men utover det så merker jeg ikke så altfor mye, men jeg har aldri reagert noe spesielt på koffein fra redbull/kaffe og sånt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje jeg skal teste. Har allerede vist blå resept på testosteron og efedrin, så tviler på at noen hadde giddet å teste meg for noe som helst uansett :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 mnd på og en av er nok det beste, kjenner flere som har gått på det i opptill 4 mnd uten at de har merka noe når de slutta men... thats a no no :p Vil ikke bli avhenging av sånt..

Blir folk testa ofte på gymmen eller Lars? :p

Jeg har blitt testet to ganger på vanlig gym. Ikke all verden, men på "de rette stedene" skjer det. Ellers i idrett har jeg blitt testet flere ganger, men det er jo ikke så mye det er verdt å teste etter hos meg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første gangene jeg brukte det ble jeg ganske rar i kroppen litt prikking, litt beruset følelse. trente jeg for hard ble jeg litt kvalmen. hørt folk snakker om at de krasjer etter trening vis de trener for hardt, men har ikke lagt merke til det. etter og ha brukt det 2-3 ganger så har symthomene gått vekk :) Er nok bare det at kroppen ikke er vant til dette. skal selv kjøpa CRAZE nå og teste det.

Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jack3D er helt fantastisk

Jeg har nok prøvd alt av kreatin, inkludert horsepower og No-Xplode. Men Jack3D er noe for seg selv, tar 3 scoops før trening, og det funker som faen. Eneste negative er at etter trening er jeg helt slapp og greier såvidt å reise meg fra sofaen og helt tørr i halsen (vanskelig å spise tunfisk på boks :p) Og at jeg står igjen med mange følelser i hodet av en grunn :p og babler i vei som om jeg var litt full :p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint på diett!^^ Ellers syns jeg ikke jeg får mer futt på treningene når jeg er på overskudd når jeg tar det.

Er jo DMMA/syntetisk geranium som popper opp på dopinglista under sentralstiumlerende stoffer.

Denne som kan virke litt overvelmende for mange, men funker sykt bra i kardiosammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint på diett!^^ Ellers syns jeg ikke jeg får mer futt på treningene når jeg er på overskudd når jeg tar det.

Er jo DMMA/syntetisk geranium som popper opp på dopinglista under sentralstiumlerende stoffer.

Denne som kan virke litt overvelmende for mange, men funker sykt bra i kardiosammenheng.

Hvorfor er den ekstra fin på diett? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan sjekke gymgrossisten.com, vet di solgte det for 280 kr ca en periode. ellers så kan du søke på "proteinshopen strømstad" på facebook. han har butikk i sverige men reiser over grensa og sender innenlads i norge:) han kan abefales ihvertfall. han tar 249kr + normal post frakt.;-)

Anbefaler proteinshopen strømstad også, veldig mange kg du kan bestille på den fraktprisen. Da slipper man å gamble med tollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...