Gå til innhold

Jack3d - Hva tenker dere?


Marita

Anbefalte innlegg

Litt nysgjerrig på folks erfaringer med Jack3d? Googler man så får man jo alt fra at dette er et vidundermiddel til at man omtrent dør om man bare så mye som vurderer å bruke det...?

Og er det noen som har link til ingredienser og mengder? Sitter her med en uåpna boks og tør liksom ikke ta noe om det er type 10 kopper kaffe i en scoop :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brukte et par scoops av en boks.. Fikk pump fra h....... med påfølgende små strekkmerker på skuldre og armer, og prikking/dirring i armene de gangene jeg tok det.. :p

Så for meg holder det herved med en dobbel svart kaffe før trening.. ;)

Edit: kommentar til innhold: det er vel stoffet geranium som gjør det ulovlig i Norge da det blir karakterisert som doping etter hva jeg har hørt! :confused: Ellers er det kreatin monohydrat, koffein, bcaa(?) og noen andre småting i det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Many users constantly ask how much caffeine is in Jack3d. The simple answer is that nobody outside of USPLabs knows (and we don’t know either – this site is not made by USPLabs or affiliated with them, we are just a bunch of Jack3d fans). It is part of USPLabs’ proprietary formula and they do not legally have to tell you.

Heh... Mystisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Edit: kommentar til innhold: det er vel stoffet geranium som gjør det ulovlig i Norge da det blir karakterisert som doping etter hva jeg har hørt! :confused: Ellers er det kreatin monohydrat, koffein, bcaa(?) og noen andre småting i det.. :)

Fra denne siden; http://www.jack-3d.com/is-jack3d-legal

The big concern in Jack3d is that it contains 1,3 dimethylamylamine. This is also known as DMAA or Germanamine. It’s naturally extracted from the geranium plant.

While 1,3 dimethylamylamine is completely legal, it behaves like a very mild amphetamine in your body.

Hm, skeptisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg kom hjem idag fra USA og hadde kjøpt 2 bokser jack3d til meg. Skal prøve det imorgen når jeg skal på trening:) Kan man drikke kaffe først, så jack3d?:p

Selvfølgelig kan du det :p

Det står på boksen at man ikke skal ta det sammen med andre koffeinholdige produkter mener jeg :p Eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm på gymgrossistens sin svenske side for Jack3d står det følgende:

"Skall ej tas i samband med tävling av testade atleter.

Denna produkt kan medföra positivt dopingsvar och skall därför Ej tas av testade atleter i samband med tävling.

Produkter innehållande geranium (kan även gå under benämningarna: geranamin, 1,3-dimethylamylamine (DMAA) samt metylhexanamin) skall ej tas av testade atleter. Ämnet klassificeras enligt WADA som stimulantia och är förbjudet i samband med tävlning."

om du ikke har hørt om WADA så burde du google det også.. evt bare google etter dopinglista, så finner du "1,3-dimethylamylamine (DMAA) samt metylhexanamin)" under stimulerende.....+ noe annet! men er ikke gymmet ditt medlem av antidoping norge osv, så sei eg bare, peisa på! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kompis fikk positiv prøve på Ripped Freak... Men senteret gav faen når dem så hva han testa positivt... så tror dette er litt opp til senterledelsen å trynefaktor... er du 70-80 "normale kg" eller om du er 90-80 "boler kg" som mange senter er så flink til å stereotypisere til så har dem nokk bare en grunn til å sparke deg ut for du skremmer bestemor olga på 95...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt nysgjerrig på folks erfaringer med Jack3d? Googler man så får man jo alt fra at dette er et vidundermiddel til at man omtrent dør om man bare så mye som vurderer å bruke det...?

Og er det noen som har link til ingredienser og mengder? Sitter her med en uåpna boks og tør liksom ikke ta noe om det er type 10 kopper kaffe i en scoop :p

Kjør på!

Men hadde testa i små mengder i forkant så du ikke blir spinnvill! Jeg får et lite kick av det og en prikkende følelse av det, samt at jeg greier å sove godt om natta! Men dama tok 1 fres fra TN og hu var bajas i mange timer etter trening :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel stoffet geranium som gjør det ulovlig i Norge da det blir karakterisert som doping etter hva jeg har hørt! :confused: Ellers er det kreatin monohydrat, koffein, bcaa(?) og noen andre småting i det.. :)

Njaa du er inne på noe men det er også koffein HCL i produktet om jeg ikke tar feil (har ikke sjekket men regner bare med det) og det er ulovlig i Norge mens den største hindringen nok er proprietary blend altså at de har en blanding der de ikke oppgir eksakt sammensetning og innhold pr ingrediens, for at en vare skal kunne selges i Norge så skal man dokumentere alle ingredienser, kombiner det med at enkelte firmaer ser det som en konkurransefortrinn å ikke oppgi alt så er det dødfødt å få det til i Norge.

Tror neppe et stort foretak i USA avslører formelen sin og taper i alle land på det for å få lov å selge en vare i landet Norge der de selger like mange bokser på landsbasis som de gjør på en formiddag på the nutrition local superstore :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en boks for noen måneder siden, og aldri har jeg løpt så fort, såå lenge i strekk!

Helt fantastisk!

Dessverre fikk jeg tidenes verste utslett i ansiktet.

Kuttet ut Jack3d uten å tenke over det, og vips, utslettet forsvant.

Bare så jeg har advart deg:

Det er det JÆVLIGSTE jeg har opplevd. Klødde som F i trynet og så virkelig ikke ut.

Da vet du det i hvertfall. Har lest om den samme reaksjonen på diverse amerikanske forum, men jeg må være unik, for det er nesten ingen som har reagert sånn på jack3d.

Helt ærlig så har jeg ikke lyst til å vite hva som er oppi, og egentlig skulle jeg ønske at jeg aldri hadde reagert på den, for det var jo helt fantastisk å ta rett før trening.

Bruker ripped freakpulver uten bivirkninger nå, men det slår ikke Jack3d. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en boks for noen måneder siden, og aldri har jeg løpt så fort, såå lenge i strekk!

Helt fantastisk!

Dessverre fikk jeg tidenes verste utslett i ansiktet.

Kuttet ut Jack3d uten å tenke over det, og vips, utslettet forsvant.

Bare så jeg har advart deg:

Det er det JÆVLIGSTE jeg har opplevd. Klødde som F i trynet og så virkelig ikke ut.

Da vet du det i hvertfall. Har lest om den samme reaksjonen på diverse amerikanske forum, men jeg må være unik, for det er nesten ingen som har reagert sånn på jack3d.

Helt ærlig så har jeg ikke lyst til å vite hva som er oppi, og egentlig skulle jeg ønske at jeg aldri hadde reagert på den, for det var jo helt fantastisk å ta rett før trening.

Bruker ripped freakpulver uten bivirkninger nå, men det slår ikke Jack3d. :)

Stikk til strømstad å kjøp dette http://www.revolutions-nutrition.com/product/details/21/Crack

Har kjørt denne i 1 mnd... så startet jeg på ripped freak... bummer... nedtur... crap... ikke i nærheten av cracken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...