Gå til innhold

Jack3d - Hva tenker dere?


Marita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest SooSHOWoff

Leste et sted at det inneholder et stoff som står på dopinglista.

Hvis dette stemmer? Hva er moralen til folk på forumet rundt dette.

For min del holder jeg meg LAAAAAAAAAAAAAAAANGT unna alt som er på en slik liste. Da får det heller ta lengre tid å nå resultatene. Mitt inntrykk er at det er ganske mange på den siden her og andre treningssider, ikke bryr seg spesielt om hva som er forbudt. Så lenge målet og målene blir nådd, skal andre drite i hva man putter i seg. Konkurrere man mener jeg dette er helt klart i strid med etikk og moral. Hvor ble det av å konkurrere under samme forhold. Ja men ALLE gjør det jo.

Det er vel akkurat det Lance Armstrong tenkte og tenker. Men man er fortsatt en juksekopp i mine øyne.

På tide å få bygging under Norges Idrettsforbund. Tror man kunne fått ganske mange positive reaksjoner på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste et sted at det inneholder et stoff som står på dopinglista.

Hvis dette stemmer? Hva er moralen til folk på forumet rundt dette.

For min del holder jeg meg LAAAAAAAAAAAAAAAANGT unna alt som er på en slik liste. Da får det heller ta lengre tid å nå resultatene. Mitt inntrykk er at det er ganske mange på den siden her og andre treningssider, ikke bryr seg spesielt om hva som er forbudt. Så lenge målet og målene blir nådd, skal andre drite i hva man putter i seg. Konkurrere man mener jeg dette er helt klart i strid med etikk og moral. Hvor ble det av å konkurrere under samme forhold. Ja men ALLE gjør det jo.

Det er vel akkurat det Lance Armstrong tenkte og tenker. Men man er fortsatt en juksekopp i mine øyne.

På tide å få bygging under Norges Idrettsforbund. Tror man kunne fått ganske mange positive reaksjoner på det :)

:roflmao: tviiler litt på at Jacked , har så mye å si for resultater og eventuelle konkuranser..

Isåfall skulle jg jo vært Arnold nå?:wideyed:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitnessbloggen tar jo selvsakt avstand til doping. men vis noen vil dope seg, så må de få lov te det. men ikke skriv opp kurer å div inn på her. når det gjelder wada og andre lister så vis jeg ikke tar helt feil så står det koffein på lista å. dvs at du blir tatt i doping av en kopp kaffe.. så går nokk litt på sjønn akkurat den biten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SooSHOWoff
Fitnessbloggen tar jo selvsakt avstand til doping. men vis noen vil dope seg, så må de få lov te det. men ikke skriv opp kurer å div inn på her. når det gjelder wada og andre lister så vis jeg ikke tar helt feil så står det koffein på lista å. dvs at du blir tatt i doping av en kopp kaffe.. så går nokk litt på sjønn akkurat den biten.

Da er den kaffekoppen din ganske stor Lasse - Liten. Spør Anita Valen om det hun har litt erfaring med kaffe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geranium er på dopinglista, men det er da faen meg kaffe og. Håper ikke FB begynner å ta avstand fra kaffe. Tror det er mengden geranium som gjør den ulovlig i Norge. En kompis på jobb som er master of broscience sier at det også har blitt ulovlig å selge i Sverige fordi de har testa det og faktisk funnet efedrin i det. Nå har jo geranium og efedrin ca. samme effekt da, but still.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SooSHOWoff
Geranium er på dopinglista, men det er da faen meg kaffe og. Håper ikke FB begynner å ta avstand fra kaffe. Tror det er mengden geranium som gjør den ulovlig i Norge. En kompis på jobb som er master of broscience sier at det også har blitt ulovlig å selge i Sverige fordi de har testa det og faktisk funnet efedrin i det. Nå har jo geranium og efedrin ca. samme effekt da, but still.

Er kaffe på dopinglista...Det var nytt for meg.

Men koffein er. Og da er det snakk om store doser.

Legger forøvrig merke til det jeg nevnte ovenfor. At man tenker jaja. KAFFE er jo på dopinglista og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...