Gå til innhold

Jack3d - Hva tenker dere?


Marita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg selv føler bare at fast føde er bedre enn proteindrikker for å få kjøtt på kroppen. Så jeg spiser heller tunfisk på boks enn proteinpulver. det er min egen mening, men jeg tror ikke på proteinpulveret

Næring er næring, uansett om du drikker eller spiser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Banan Arne

Har brukt Jack3d i 2 måneder nå og er veldig fornøyd. Det eneste som er, er at jeg kan bli litt svimmel hvis jeg presser meg for hardt, men vet ikke om det har noe med jack3d å gjøre. Men uansett så er det super for de dagene jeg ikke orker å trene eller er lat, tar 2 scoops også swooosh avgårde ned på trening! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Banan Arne
Har selv kjent hva du mener, jeg har selv min egen lille teori om at viss du bruker for mye av det, så brenner du opp energi'en og blir litt svimmel under trening.. Har følt det samme om jeg trener hardt når jeg har fått i meg for lite næring. Men uansett så bruker jeg kun JACK3D i 1mnd om gangen, deretter pause i 2-3uker. Det mister jo effekten av å bruke det lenge kontinuerlig ;- )

Ja, jeg har mistet den kribblingen jeg fikk i kroppen før, men føler fortsatt energi-rush. Tror jeg skal ta pause 1 måned selv nå, er redd for at det skal slutte å fungere. Men tror det er viktig å få spist ordentlig slik at man har nok energi. Må bli flinkere på det der gitt. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har mistet den kribblingen jeg fikk i kroppen før, men føler fortsatt energi-rush. Tror jeg skal ta pause 1 måned selv nå, er redd for at det skal slutte å fungere. Men tror det er viktig å få spist ordentlig slik at man har nok energi. Må bli flinkere på det der gitt. :p

Hvis du liker kriblingen kan du prøve berzerk, mer beta alanin i den ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Vassli

Handlet inn jack3d for en tid tilbake og har nå prøvd dette fire ganger, første gangen jeg kjente den kriblingen var idag.

Litt rar følelse, men så lenge den gir treningene mine god trykk så får kribling være kribling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

hvilke av stoffene er det som gjør jack3d illegalt? skrev ned alt som sto på boksen jeg har stående (tør ikke prøve det haha!)

arginine alpha-ketoglutarate, creatine monohydrate, beta alanine(carnosyn), caffeine, 1,3 dimethylamylamine hCI, schisandra chinesis(berry) extract (standarized for schizandrol A))

others: citric acid, natural flavors, silicon dioxide, acesulfame potassium, sucralose, vegetable stearate, annatto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilke av stoffene er det som gjør jack3d illegalt? skrev ned alt som sto på boksen jeg har stående (tør ikke prøve det haha!)

arginine alpha-ketoglutarate, creatine monohydrate, beta alanine(carnosyn), caffeine, 1,3 dimethylamylamine hCI, schisandra chinesis(berry) extract (standarized for schizandrol A))

others: citric acid, natural flavors, silicon dioxide, acesulfame potassium, sucralose, vegetable stearate, annatto

1,3 dimethylamylamine er stoffet som gjør det illegalt. her kan du lese om det:

http://www.jack3d.se/doping/

Jeg mener jack3d er det beste pre-workout produktet på markede har å by på. No-Xplode, Nano Vapor og lignende blir jeg bare kvalmen og ekkel av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,3 dimethylamylamine er stoffet som gjør det illegalt. her kan du lese om det:

http://www.jack3d.se/doping/

Jeg mener jack3d er det beste pre-workout produktet på markede har å by på. No-Xplode, Nano Vapor og lignende blir jeg bare kvalmen og ekkel av.

Jack3d er søppel sammenlignet med alt annet som har kommet ut de siste to årene, det andre du har prøvd er igjen; dårligere enn Jack3d.

Jeg limer inn deler av det jeg skrev i en annen post, og håper folk slutter å hype opp et elendig tilskudd som Jack3d.

Gang på gang ser jeg at Jack3d blir anbefalt og hypet opp til det uendelige på norske treningsforumer, og den eneste grunnen antar jeg at folk enten ikke har prøvd noe annet, eller rett og slett ikke vet bedre.

Jack3d var kanskje (i beste fall) noe som var "ok" da det nettopp kom ut for noen år siden, men har siden den gang (eller noen sinne) vært et godt alternativ i forhold til andre PWO. Ulempen har alltid vært at den gir ganske dårlige kræsj i forhold til hva den leverer, og selv om man får god energi er den ekstremt kortvarig.

Så får jeg liste opp alle PWO som jevnt over er bedre enn Jack3d:

Av de jeg har prøvd selv: Razor8 (gammel versjon, ingenting overgår denne), Craze (populær nå til dags), Hemo Rage Black UC

Generelt av andres erfaring: White Flood (var for en liten stund siden EKSTREMT populært), White Blood 2 (relativt nytt fra samme produsent, må taes sammen med karbohydrater), MuscleTech Neurocore,

Muscle Pharm Assault, Magnum Nutraceutical Serum
,
C4 (meste av virkemiddel koffein).

Forskjellige PWO har annerledes virkemiddel og stims, så man må finne sin egen favoritt, men alt (igjen) er bedre enn Jack3d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jack3d er søppel sammenlignet med alt annet som har kommet ut de siste to årene, det andre du har prøvd er igjen; dårligere enn Jack3d.

Jeg limer inn deler av det jeg skrev i en annen post, og håper folk slutter å hype opp et elendig tilskudd som Jack3d.

ja, sier jo de er dårligere enn Jack3d... men du sier energien er kortvarig med Jack3d, jeg tror dette er veldig individuelt. For meg holder energien hele treningen, har ikke/ser ikke behov for at den skal vare lenger enn dette. Pluss Jack3d er rimelig for en fattig student.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jack3d er søppel sammenlignet med alt annet som har kommet ut de siste to årene,

Jeg limer inn deler av det jeg skrev i en annen post, og håper folk slutter å hype opp et elendig tilskudd som Jack3d.

hehe litt kvass her nå da, mye annet som er bedre nå for tiden ja, men jack3d er nå fremdeles et ok pre workout fordet.

enig i at det er mye mas og hyping om jack3d overalt men når det funker så er det kanskje ikke så rart, selv om andre kan funke bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,3 dimethylamylamine er stoffet som gjør det illegalt. her kan du lese om det:

http://www.jack3d.se/doping/

Jeg mener jack3d er det beste pre-workout produktet på markede har å by på. No-Xplode, Nano Vapor og lignende blir jeg bare kvalmen og ekkel av.

Takk. Så om jeg tar å prøver en boks så går det ut a kroppen og kan ikke spores i f.eks august?

Hur länge stannar 1,3 dimetythylamylamin (DMAA) i kroppen?

De flesta opiater går ur kroppen på 2-5 dagar beroende på dos och dimetylamylamin är antagligen inget undantag. Ta dock inte detta som någon garanti för att ett dopingtest skulle ge noll utslag efter 5 dagars avslutat bruk av Jack3d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...