Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke undervurder småjenter og mat. Jeg har fler ganger spist mer enn stefaren min (og han er ikke så veldig liten!). :D

True! Mulig jeg ikke "telles" med i og med at jeg har en spf., men jeg har akkurat spist et halvt brød (skjært i brødskiver) med smør og sukrin og litt annen småspising av pålegg! Det ser absolutt ikke ut som kroppen min er istand til å spise det, og jeg er vel kanskje ikke det heller ......:sick:...... Kaster ikke opp, men blir VELDIG VELDIG dårlig...:cry:

Annonse

• 1 måned senere...

Refeed!

- 400g karbonadedeig med tacokrydder

- 4 fullkorn tortillas

- 1 boks ben&jerry chocolate brownie

- 1 boks kulinaris kokos

- 1 pose butikkjøpte kakemennene

- 1 pose lakrissnøre

- 1 pizza

- 4 julemarsipanpølser

- 1 boks ben&jerry cherry Garcia

Nå er egentlig spisevinduet mitt over. Meeeeen blir kanskje litt mer kulinaris :p

Annonse

Refeed!

- 4 fullkorn tortillas

- 1 boks kulinaris kokos

- 1 pose lakrissnøre

- 1 pizza

- 4 julemarsipanpølser

Nå er egentlig spisevinduet mitt over. Meeeeen blir kanskje litt mer kulinaris :p

Ikke spis deg helt bort da :p

Refeed!

- 4 fullkorn tortillas

- 1 boks kulinaris kokos

- 1 pose lakrissnøre

- 1 pizza

- 4 julemarsipanpølser

Jeg skjønner ikke hvordan du får plass! Greit nok at du kanskje er littegranne større enn meg altså, men hallo! :p

Ikke spis deg helt bort da :p

Noe må jeg jo finne på :p

Jeg skjønner ikke hvordan du får plass! Greit nok at du kanskje er littegranne større enn meg altså, men hallo! :p

Hehe nei jeg lurer litt på det selv. Men man skal jo ikke "look a gift horse In the mouth". Så får bare være glad jeg har den bunnløse egenskapen :D

Kan jo ramse opp hva jeg har spist siden kl. 17 i dag. I helga er det grisespising :p

- 3 svinekoteletter med 150 gram pasta, feit hjemmelaga brun saus og kokt brokkoli

- 1 boks Dream is med sjokolade og kirsebær

- halv boks after eight

- 1 halv pizza fra i går ( hjemmelaga )

- Janes gainer smoothie :p 1200 kcal

- proteinshake med ekstra olje etter trening

- havregrøt med proteinpulver og diverse digg

Ser ut som om jeg er gravid i 6 mnd eller noe :p Kul på magan får jeg med en gang jeg spiser :p

Neste helg skal jeg reise til Stig å ete sammen med han.. Haha, det hadde vært noe... Etefest:p

Skjønner ikke at jeg ikke legger på meg :cry:

Kan jo ramse opp hva jeg har spist siden kl. 17 i dag. I helga er det grisespising :p

- 3 svinekoteletter med 150 gram pasta, feit hjemmelaga brun saus og kokt brokkoli

- 1 boks Dream is med sjokolade og kirsebær

- halv boks after eight

- 1 halv pizza fra i går ( hjemmelaga )

- Janes gainer smoothie :p 1200 kcal

- proteinshake med ekstra olje etter trening

- havregrøt med proteinpulver og diverse digg

Ser ut som om jeg er gravid i 6 mnd eller noe :p Kul på magan får jeg med en gang jeg spiser :p

Neste helg skal jeg reise til Stig å ete sammen med han.. Haha, det hadde vært noe... Etefest:p

Skjønner ikke at jeg ikke legger på meg :cry:

Vi hadde ikke fungert sammen. Vi hadde jo spist oss blakk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...