Gå til innhold

Ikke akkurat fitnessmat...


Keegil

Anbefalte innlegg

... men noe mat er så god at du gir blaffen! Her er det fritt frem for all mat som bare er DIGG! Del oppskrifter og drit i hvorvidt det er "sunt" eller ikke.

Selv er jeg glad i å skeie ut i blant, og i går lagde jeg disse kjeksene: http://chocolateandcarrots.com/2011/09/almond-oat-chocolate-chip-cookies-best-cookie-ever

Det er sannsynligvis de beste kjeksene jeg noen gang har laget, og vel verdt et kraftig innhogg i dagens kaloribudsjett.

Skeiet ut i det siste? Noen guilty pleasure confessions? Kom med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Verdens BESTE brownies :

300 g smør

9 dl sukker

4,5 dl hvetemel

6 egg

9 ss kakao

1 ss vaniljesukker.

Smelt smør, ha sukkeret i med smøret i kjelen. Visp egg sammen med halvpartenav hvetemelet, restenav hvetemelet og kakaoen sikter du inn med smøret og sukkeret oppi kjelen. Hell så eggemelblandingen og vaniljesukkeret over i kjelen. Varm opp alt til det nesten koker før du heller det over i en smurt langpanne.

Stekes i ca 30 min ved 180 grader

blir så seig og god atte.. nå ble jeg sulten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en refeed, oppkarbing, shitloading eller hva du vil kalle det i uken. Den foregår etter kveldens siste måltid, som regel på fredager. Der spiser jeg hva en det er jeg føler for og har lyst på. Denne fredagen gikk det ned:

- 2 bøtter ben&jerry

- 1 pose med noe nytt ostepopgreier

- 1 pose chips

- 1 pose daim krisp

- noe lakris og smågodt

Ble ca 3-4000 kalorier oppå de 2500 jeg spiser fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en refeed, oppkarbing, shitloading eller hva du vil kalle det i uken. Den foregår etter kveldens siste måltid, som regel på fredager. Der spiser jeg hva en det er jeg føler for og har lyst på. Denne fredagen gikk det ned:

- 2 bøtter ben&jerry

- 1 pose med noe nytt ostepopgreier

- 1 pose chips

- 1 pose daim krisp

- noe lakris og smågodt

Ble ca 3-4000 kalorier oppå de 2500 jeg spiser fast.

Wow, imponerende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en refeed, oppkarbing, shitloading eller hva du vil kalle det i uken. Den foregår etter kveldens siste måltid, som regel på fredager. Der spiser jeg hva en det er jeg føler for og har lyst på. Denne fredagen gikk det ned:

- 2 bøtter ben&jerry

- 1 pose med noe nytt ostepopgreier

- 1 pose chips

- 1 pose daim krisp

- noe lakris og smågodt

Ble ca 3-4000 kalorier oppå de 2500 jeg spiser fast.

Bøseste refeeden jeg har sett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser 300g karbohydrater daglig så jeg trenger ingen oppkarbing, jeg bare spiser det jeg vil uavhengig av hva det består av. Det så enda værre ut når jeg på det hardeste hadde halvannen dag med refeed. Jeg regnet ut at 15 000 kalorier ikke var langt fra hva jeg klarte å trykke i meg da. Prøvde å holde fettet lavt, men var ikke fanatisk på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Funfact relatert til M&M snakket: facebook fortalte meg at på denne dagen i 2009 hadde jeg denne statusen:

Girls are like M&M's, once the lights go out you can't tell the difference.

Kjøpte meg m&m's på kino i sommer. Fikk sjokk når jeg oppdaga at posen plutselig var tom når jeg gikk ut av kinoen. Jaja, var vel noen tusen kcal rikere da. Umulig å stoppe før posen er tom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...