Gå til innhold

Ikke akkurat fitnessmat...


Keegil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Verdens BESTE brownies :

300 g smør

9 dl sukker

4,5 dl hvetemel

6 egg

9 ss kakao

1 ss vaniljesukker.

Smelt smør, ha sukkeret i med smøret i kjelen. Visp egg sammen med halvpartenav hvetemelet, restenav hvetemelet og kakaoen sikter du inn med smøret og sukkeret oppi kjelen. Hell så eggemelblandingen og vaniljesukkeret over i kjelen. Varm opp alt til det nesten koker før du heller det over i en smurt langpanne.

Stekes i ca 30 min ved 180 grader

blir så seig og god atte.. nå ble jeg sulten..

Uuuufff...Caaaamiiilllaaaa! :) Nåååå får du jo meg til å lage brownies!:eek: Sjokolade/ brownies (oooog iiiis) er jo det beste man kan få i seg! Jaja..Nå vet jo hvertfall alle hva min guilty pleasure er! haha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel ok da.

- 400g karbonadedeig med tacopulver

- 3 store fullkorn tortillas med salsa

- 2 peanut butter cups

- 1 boks ben&jerry

- 1 pose ostepop

- 1 boks Kulenaris kokos sorbet (denne var veldig god. Norsk is nesten uten fett)

- 400g butikkjøpt lasagne

- spiser en pose godt & blandet nå. 400g men mye dårlig lakris i den. Lurer på å hente en ny boks ben&jerry istedet.

69 innlegg, da kan jeg ikke skrive mer!

Bare eeeeeeeeeeeeeeeeeeen boks med Ben& Jerrys i går Stig?:eek:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidligere hadde jeg og mannen min alltid En Skikkelig Hot Pizza til frokost på søndagene vi var fyllesyke. Med en hel pakke bacon som et lokk oppå alt det andre kjøttet. Og et tykt teppe ekstra ost over der. Stekte den sprø og serverte med pepsi max og rømmedressing <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere hadde jeg og mannen min alltid En Skikkelig Hot Pizza til frokost på søndagene vi var fyllesyke. Med en hel pakke bacon som et lokk oppå alt det andre kjøttet. Og et tykt teppe ekstra ost over der. Stekte den sprø og serverte med pepsi max og rømmedressing <3

fikk vann i munnen der ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...