Gå til innhold

Ikke akkurat fitnessmat...


Keegil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel ok da.

- 400g karbonadedeig med tacopulver

- 3 store fullkorn tortillas med salsa

- 2 peanut butter cups

- 1 boks ben&jerry

- 1 pose ostepop

- 1 boks Kulenaris kokos sorbet (denne var veldig god. Norsk is nesten uten fett)

- 400g butikkjøpt lasagne

- spiser en pose godt & blandet nå. 400g men mye dårlig lakris i den. Lurer på å hente en ny boks ben&jerry istedet.

69 innlegg, da kan jeg ikke skrive mer!

Hva er hemmligheten, blir du ikke uggen av så mye godt på en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er hemmligheten, blir du ikke uggen av så mye godt på en gang?

Hm, det ville jo ikke være noen hemmelighet om jeg fortalte det :D Jeg blir faktisk ikke uggen, ei heller spesiellt stappmett skal jeg være helt ærlig. Nå spiser jeg jo ikke alt dette på ti minutter da, så alt blir inntatt over et par timer. Men det er jo konstant spising i de timene. Kanskje jeg bare er et bunnløst hull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mat i godt selskap. 5kg med kalkun og 3kg med potetmos. Genius.

Kalkunen var marinert i maple sirup og ardbeg og den blei pensla under steiking med en blanding av baconfett, smør, ardbeg og maple sirup.

Steikt i 9 timer i ovnen på lav temperatur. Saftig, mør og dødsgod, på en hjerteinfarktfremkallende måte.

Ølet som blei drukket til var Kinn Bryggeri sin Vestkyst. Ein IPA som går ann å kjøpe på polet. Snadderøl.

IMG_0449.JPG

IMG_0451.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det ville jo ikke være noen hemmelighet om jeg fortalte det :D Jeg blir faktisk ikke uggen, ei heller spesiellt stappmett skal jeg være helt ærlig. Nå spiser jeg jo ikke alt dette på ti minutter da, så alt blir inntatt over et par timer. Men det er jo konstant spising i de timene. Kanskje jeg bare er et bunnløst hull?

For en urettferdig verden vi lever i. De gangene jeg går amokk og hiver i meg en god del ekstra så får jeg store protester fra magen. Har opplevd å ligge og vri meg i smerte innen jeg har kommet meg i seng. Cruel, cruel world. Jeg vil også ha bekymringsfri spiseorgie :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, det ville jo ikke være noen hemmelighet om jeg fortalte det :D Jeg blir faktisk ikke uggen, ei heller spesiellt stappmett skal jeg være helt ærlig. Nå spiser jeg jo ikke alt dette på ti minutter da, så alt blir inntatt over et par timer. Men det er jo konstant spising i de timene. Kanskje jeg bare er et bunnløst hull?

hmmm, ikke godt å si. Heldig hvertfall. Når jeg skal kose meg får jeg ikke plass til spessielt mye før det er fullt. Utrolig irriterende ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en urettferdig verden vi lever i. De gangene jeg går amokk og hiver i meg en god del ekstra så får jeg store protester fra magen. Har opplevd å ligge og vri meg i smerte innen jeg har kommet meg i seng. Cruel, cruel world. Jeg vil også ha bekymringsfri spiseorgie :p

Slenger meg på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mat i godt selskap. 5kg med kalkun og 3kg med potetmos. Genius.

Kalkunen var marinert i maple sirup og ardbeg og den blei pensla under steiking med en blanding av baconfett, smør, ardbeg og maple sirup.

Steikt i 9 timer i ovnen på lav temperatur. Saftig, mør og dødsgod, på en hjerteinfarktfremkallende måte.

Ølet som blei drukket til var Kinn Bryggeri sin Vestkyst. Ein IPA som går ann å kjøpe på polet. Snadderøl.

[iNSERT BACON HERE]

Å fy faen.

(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Refeed baby!

- 1kg Pasta Grateng (Herregud så godt!)

- 1 Ben&Jerry Chocolate Fudge Brownie

- 1 Kulinaris Bringebær

- 1 Pose Doritos

- 1 Pose Cheeze twisters

- 1 Lion

- 1 Pit Stop karamell (proteinbar)

Og jeg har bare holdt på en time. Skal hente en ny Ben&Jerry nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel ok da.

- 400g karbonadedeig med tacopulver

- 3 store fullkorn tortillas med salsa

- 2 peanut butter cups

- 1 boks ben&jerry

- 1 pose ostepop

- 1 boks Kulenaris kokos sorbet (denne var veldig god. Norsk is nesten uten fett)

- 400g butikkjøpt lasagne

- spiser en pose godt & blandet nå. 400g men mye dårlig lakris i den. Lurer på å hente en ny boks ben&jerry istedet.

69 innlegg, da kan jeg ikke skrive mer!

Hahah, bra det er andre som er svak for ben og jerrys. Helt sjukt hvor god is det går an å lage. Is som faktisk smaker deig, brownies og ostekake. Mm.. nettopp spist en boks selv :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere hadde jeg og mannen min alltid En Skikkelig Hot Pizza til frokost på søndagene vi var fyllesyke. Med en hel pakke bacon som et lokk oppå alt det andre kjøttet. Og et tykt teppe ekstra ost over der. Stekte den sprø og serverte med pepsi max og rømmedressing <3

Dette testet jeg i dag :D Magisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, bra det er andre som er svak for ben og jerrys. Helt sjukt hvor god is det går an å lage. Is som faktisk smaker deig, brownies og ostekake. Mm.. nettopp spist en boks selv :-D

De Ben & Jerrys isene tror jeg at jeg skal holde meg unna gitt :p Virker som om de er "highly addictive"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens BESTE brownies :

300 g smør

9 dl sukker

4,5 dl hvetemel

6 egg

9 ss kakao

1 ss vaniljesukker.

Smelt smør, ha sukkeret i med smøret i kjelen. Visp egg sammen med halvpartenav hvetemelet, restenav hvetemelet og kakaoen sikter du inn med smøret og sukkeret oppi kjelen. Hell så eggemelblandingen og vaniljesukkeret over i kjelen. Varm opp alt til det nesten koker før du heller det over i en smurt langpanne.

Stekes i ca 30 min ved 180 grader

blir så seig og god atte.. nå ble jeg sulten..

NAM! Skal prøves i løpet av uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...