Populært innlegg Kristin91 Skrevet 19. juni 2013 Populært innlegg Skrevet 19. juni 2013 I disse sommertider er det utrolig mange som jager etter og gå ned i vekt, men det er også de som ønsker og øke vekten! Siden dette er et forum for kost- og treningsinterresserte vil jeg tro at det også er den del her inne som sliter med mat og eget selvbildet! Derfor vil jeg gjerne legge ut noen bilder som viser hvordan jeg har gått OPP i vekt ved hjelp av mye sunn mat og variert trening: på de 2 første bildene er jeg 50kg de andre rundt 78kg.. Chris22, 4321yawaworht, Kavring og 101 andre 104 Siter
sjoerd Skrevet 19. juni 2013 Skrevet 19. juni 2013 En helt herlig forandring! Du har vært kjempe flink, og har masse å være stolt av! KJEMPEFIN kropp på deg Siter
Hicksville Skrevet 19. juni 2013 Skrevet 19. juni 2013 God damn, det er ikke annet enn imponerende. Siter
SlayerDad Skrevet 20. juni 2013 Skrevet 20. juni 2013 Dæven! Utrolig bra jobba! All grunn til å være stolt! og det er interessant å se kroppsendring den andre veien for en gangs skyld, atlså OPP og ikke ned. Trampeklapp her! Siter
Ole-Mats Moskvil Skrevet 20. juni 2013 Skrevet 20. juni 2013 Helt rått, du ser sånn ca tusen ganger bedre ut og er tilsvarende mye sunnere! Fysioterapeuten applauderer! langaard, Krie og Nicolai Hildre 3 Siter
Krie Skrevet 20. juni 2013 Skrevet 20. juni 2013 Helt rått, du ser sånn ca tusen ganger bedre ut og er tilsvarende mye sunnere! Fysioterapeuten applauderer! Så enig! Og; ikke minst...sterkere og lykkeligere som trådtittelen også indikerer! Fantastisk Kristin!! Siter
kvardags Skrevet 20. juni 2013 Skrevet 20. juni 2013 Her har man ei som har lagt mye arbeid bak en sunnere og lykkeligere versjon av seg selv, gratulere for alt du har oppnådd Siter
Freckles Skrevet 20. juni 2013 Skrevet 20. juni 2013 Fantastisk! Så herlig å se en slik forandring! Siter
Shenjing Skrevet 21. juni 2013 Skrevet 21. juni 2013 Damn, du er blitt heit for en arbeidsinnsats, godt jobba! Bare å bøye seg i støvet her. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.