Gå til innhold

Frisk sterk & lykkelig!


Kristin91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

åååå! så flott du er :D

For en forandring!

Du må ha vært tøff og stått på skikkelig for å klare det du har oppnådd nå- både fysisk og psykisk!

For deg må det ha vært MINST like hart å gå opp som for andre å gå ned.

Blir så GLAD av å se på deg :)(y)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Wow!!! Svært imponert! Hvor lang tid mellom første og siste bilde? Kan du fortelle mer om hvordan du har oppnådd resultatene?

5 år mellom første og siste bildet :) jeg har trent mye styrke, spist maten min og vært knallhard på at dette skal jeg greie!! Kan med hånda på hjertet si at jeg aldri har vært mer fornøyd med egen kropp og det til tross for at jeg aldri har veid mer og har nok bredere skuldre enn mange av gutta ;) jenter; kast badevekta og drit i sise zero, sixpack og blodårer!! Det viktigste er at du har det bra!! Når hodet funker som det skal vil kroppen ganske enkelt følge etter! Ingen sixpack slår et smil og ei rakrygga jente som viser at hun trives i eget skinn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...