Gå til innhold

Norsk EM-Spiss har bygget supermuskler i følge VG


Gjest Jester

Anbefalte innlegg

Det var ikke akkurat meg jeg snakket om. Jeg tenkte mer generelt på alle som er på et forum. Man vet ikke hvor sårbar vedkommende er. Kall det gjerne prippent, men ta litt høyde for det før man skriver kanskje...

Hvor mange innlegg man har er heller ikke synonymt med hvor mye dritt man er vant til...

More lifting, less talking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var ikke akkurat meg jeg snakket om. Jeg tenkte mer generelt på alle som er på et forum. Man vet ikke hvor sårbar vedkommende er. Kall det gjerne prippent, men ta litt høyde for det før man skriver kanskje...

Hvor mange innlegg man har er heller ikke synonymt med hvor mye dritt man er vant til...

EDIT: Og er det liksom greit når en person er aktiv å slenge dritt da? Gjør det det mer ok?

Det er da rimelig åpenbart at harseleringen her går på journalisten, og ikke fotballspiller Marcus Pedersen. Pedersen er fotballspiller og ikke kroppsbygger, han hverken skal ha eller ønsker enorme overarmer for å fungere best mulig som fotballspiller. Han har, så vidt jeg vet, heller aldri påstått at han har enorme supermuskler.

Jeg synes det er helt greit å harselere med en sensasjonskåt journalist som bruker begrepet enorme supermuskler om en fotballspiller som har trent litt med vekter i løpet av vinteren for å legge på seg 2 kg muskler for å være bedre forberedt for årets sesong, bare for å få en overskrift flest mulig vil klikke seg inn på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da rimelig åpenbart at harseleringen her går på journalisten, og ikke fotballspiller Marcus Pedersen. Pedersen er fotballspiller og ikke kroppsbygger, han hverken skal ha eller ønsker enorme overarmer for å fungere best mulig som fotballspiller. Han har, så vidt jeg vet, heller aldri påstått at han har enorme supermuskler.

Jeg synes det er helt greit å harselere med en sensasjonskåt journalist som bruker begrepet enorme supermuskler om en fotballspiller som har trent litt med vekter i løpet av vinteren for å legge på seg 2 kg muskler for å være bedre forberedt for årets sesong, bare for å få en overskrift flest mulig vil klikke seg inn på!

Så absolutt. Jeg er helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper Pedersen eier halvparten av folka som reagerer på dette her på gymmet #storikjeften/fasitenbaktastaturet

Har du lest postene her? Det er jo journalisten (som tydeligvis har en crush på Pedersen) som folk gjør narr av... Det er vel liten tvil om at Pedersen er godt trent, skulle bare mangle når man er toppidrettsutøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei, det er proteinpulvermuskler du snakker om :D Banna bein, mener jeg har lest om det i VG en eller annen gang. Intervjuobjektet mente at "proteinpulvermuskler" var styggere enn "vanlige muskler". :eek: Da er det bedre med supermuskler gitt...

Jeg har lest i vg at vanlige muskler er kreft fremkallende og man kan dø av det... Det er vist gjort en studie på det, av et universitet som heter dagbladet tror jeg det var... skikkelig annerkjent.

Jeg skal definitivt ha meg super muskler. :confused:

Jeg har forresten hørt at protein muskler skal bli forbudt? vet du noe om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten hørt at protein muskler skal bli forbudt? vet du noe om det?

Ja, det skal jo bli ulovlig å dope seg nå. Så da må det absolutt legges inn forbud også mot proteinmuskler. Stygt er det også. Karbohydratmuskler er mye sunnere har jeg hørt. :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om ikke musklene er store, så vet han ivertfall hvor målet står. 1-1 scoring ved Marcus Pedersen:)

Ja, synes gutta gjorde en meget bra kamp (det lille jeg fikk se av kampen. Musklene til Marcus dekket skjermen mesteparten av tiden ;)). Ser langt friskere ut denne gjengen enn A-landslaget. Blir spennende å se hva de klarer mot England og Italia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal jo bli ulovlig å dope seg nå. Så da må det absolutt legges inn forbud også mot proteinmuskler. Stygt er det også. Karbohydratmuskler er mye sunnere har jeg hørt. :eek:

Egg og kylling er jo noe svineri... spørst om ikke det også blir forbudt. Tenk de galningene som eter brokkoli da.. Stakkars folk. Nei takke meg til frukt på piller... det er jo "en helt genial måte å få i seg frukt på".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egg og kylling er jo noe svineri... spørst om ikke det også blir forbudt. Tenk de galningene som eter brokkoli da.. Stakkars folk. Nei takke meg til frukt på piller... det er jo "en helt genial måte å få i seg frukt på".

Grøt er nok det beste. Havregrøtmuskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...