Gå til innhold

Norsk EM-Spiss har bygget supermuskler i følge VG


Gjest Jester

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

U21-landslagets spiss Marcus Pedersen (22) har bygd enorme muskler

i går løp Pedersen rundt med noe som lignet en singlet deler av økten. Og det er kanskje en grunn til at han viser overarmer. Etter biceps å dømme bør han i hvert fall være overlegen lagkameratene når det gjelder håndbak.

Nå er det bare vedlikehold, sånn at jeg slipper de dumme skadene, sier den 83,7 kg tunge spissen

@1.80 høyde

kan jo nesten quote hele artikkelen:p

Det er noen som sier at jeg har en sånn negerkropp. Jeg trener ikke så veldig mye styrke nå, men jeg gjorde det før
.......
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dæm e dobbelt så sterkt som vanlige muskler??

Antagelivis... og så er de lang og slanke. Han har sikkert tøyd mye, hvis ikke hadde han nok hatt kort og knudrete muskler?:eek:

Han har nok spist mye supermat den karen der, driver nok ikke å ødelegger kroppen sin med sånn protein shaker og sånn fysjom greier.o_O

Vg er jammen nyttig å ha gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antagelivis... og så er de lang og slanke. Han har sikkert tøyd mye, hvis ikke hadde han nok hatt kort og knudrete muskler?:eek:

Han har nok spist mye supermat den karen der, driver nok ikke å ødelegger kroppen sin med sånn protein shaker og sånn fysjom greier.o_O

Vg er jammen nyttig å ha gitt.

Neinei, det er proteinpulvermuskler du snakker om :D Banna bein, mener jeg har lest om det i VG en eller annen gang. Intervjuobjektet mente at "proteinpulvermuskler" var styggere enn "vanlige muskler". :eek: Da er det bedre med supermuskler gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i det. En viss takhøyde må det allikevel vere mulig å ha. Ser ingenting direkte stygt her :)

Nei, jeg syns faktisk ikke det skal være nødvendig å måtte ha en takhøyde. Men det er så veldig unødvendig å være bråkjekk bare fordi man sitter bak et tastatur. Går det ikke an å oppføre seg forde? Man vet aldri hvor streken for den andre personen går som sitter på andre siden av skjermen, kanskje personen blir såret og ikke er vant til å være så mye på forum og får den tilbakemeldingen.

Men back on topic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 6500 innlegg burde du vere vant nok :)

Det var ikke akkurat meg jeg snakket om. Jeg tenkte mer generelt på alle som er på et forum. Man vet ikke hvor sårbar vedkommende er. Kall det gjerne prippent, men ta litt høyde for det før man skriver kanskje...

Hvor mange innlegg man har er heller ikke synonymt med hvor mye dritt man er vant til...

EDIT: Og er det liksom greit når en person er aktiv å slenge dritt da? Gjør det det mer ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...