Gjest Jester Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10110814 Supermuskler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
STI Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 U21-landslagets spiss Marcus Pedersen (22) har bygd enorme muskler i går løp Pedersen rundt med noe som lignet en singlet deler av økten. Og det er kanskje en grunn til at han viser overarmer. Etter biceps å dømme bør han i hvert fall være overlegen lagkameratene når det gjelder håndbak. Nå er det bare vedlikehold, sånn at jeg slipper de dumme skadene, sier den 83,7 kg tunge spissen @1.80 høyde kan jo nesten quote hele artikkelen:p Det er noen som sier at jeg har en sånn negerkropp. Jeg trener ikke så veldig mye styrke nå, men jeg gjorde det før....... Krembolle 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RobbieLad Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10110814 Supermuskler? Kanskje dæm e dobbelt så sterkt som vanlige muskler?? Janeee 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomla Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Ikke bare supermuskler, men "enorme muskler" i følge journalist Sindre Øgar! Det er bare en magefølelse jeg har, men jeg gjetter på at overarmene til Øgar ikke kaster store skyggen! Linjemannen og Splae 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Afterall Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Bare... FatUnicorn og ErikH 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldara Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Kanskje dæm e dobbelt så sterkt som vanlige muskler?? Antagelivis... og så er de lang og slanke. Han har sikkert tøyd mye, hvis ikke hadde han nok hatt kort og knudrete muskler? Han har nok spist mye supermat den karen der, driver nok ikke å ødelegger kroppen sin med sånn protein shaker og sånn fysjom greier. Vg er jammen nyttig å ha gitt. SlayerDad, BeaG og Splae 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rakker Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Antagelivis... og så er de lang og slanke. Han har sikkert tøyd mye, hvis ikke hadde han nok hatt kort og knudrete muskler? Han har nok spist mye supermat den karen der, driver nok ikke å ødelegger kroppen sin med sånn protein shaker og sånn fysjom greier. Vg er jammen nyttig å ha gitt. Neinei, det er proteinpulvermuskler du snakker om Banna bein, mener jeg har lest om det i VG en eller annen gang. Intervjuobjektet mente at "proteinpulvermuskler" var styggere enn "vanlige muskler". Da er det bedre med supermuskler gitt... SlayerDad 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BigBoned Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krembolle Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 @1.80 høyde kan jo nesten quote hele artikkelen:p ....... Bra det er flere enn meg som reagerer på den negerkropp uttalelsen FatUnicorn, BeaG og SlayerDad 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Øøøøøøøøøøøøøøm.. hvis det er supermuskler, da er jeg supermann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RobbieLad Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Øøøøøøøøøøøøøøm.. hvis det er supermuskler, da er jeg supermann. Syns jeg har sett no bilder av deg i BH og g-streng, så da er du utelukka som supermann!! Jeg derimot har supermann skjorta på meg as-we-speak... :cool: LeanMachine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Syns jeg har sett no bilder av deg i BH og g-streng, så da er du utelukka som supermann!! Jeg derimot har supermann skjorta på meg as-we-speak... :cool: Well, my point exactly.. Awesome :cool: RobbieLad 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alexander V Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Bitch please. EjtheDj, malenesofie, BeaG og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Fælt så mye folk skulle være svære i kjeften i dag da. Og såvidt jeg vet var det Marcus Pedersen de snakka om, og hvis jeg ikke er helt blind er det ikke han på bildet ditt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kavring Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Fælt så mye folk skulle være svære i kjeften i dag da. Og såvidt jeg vet var det Marcus Pedersen de snakka om, og hvis jeg ikke er helt blind er det ikke han på bildet ditt. It's called internet, darling. Og btw.. Bicepsbro, Luvstruck og xxxxx 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 It's called internet, darling. Og btw.. Og? Det er så unødvendig med sånn drittkasting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kavring Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Og? Det er så unødvendig med sånn drittkasting. Enig i det. En viss takhøyde må det allikevel vere mulig å ha. Ser ingenting stygt her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Enig i det. En viss takhøyde må det allikevel vere mulig å ha. Ser ingenting direkte stygt her Nei, jeg syns faktisk ikke det skal være nødvendig å måtte ha en takhøyde. Men det er så veldig unødvendig å være bråkjekk bare fordi man sitter bak et tastatur. Går det ikke an å oppføre seg forde? Man vet aldri hvor streken for den andre personen går som sitter på andre siden av skjermen, kanskje personen blir såret og ikke er vant til å være så mye på forum og får den tilbakemeldingen. Men back on topic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kavring Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Med 6500 innlegg burde du vere vant nok ripped freak, GrommiZ og Indiska 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Med 6500 innlegg burde du vere vant nok Det var ikke akkurat meg jeg snakket om. Jeg tenkte mer generelt på alle som er på et forum. Man vet ikke hvor sårbar vedkommende er. Kall det gjerne prippent, men ta litt høyde for det før man skriver kanskje... Hvor mange innlegg man har er heller ikke synonymt med hvor mye dritt man er vant til... EDIT: Og er det liksom greit når en person er aktiv å slenge dritt da? Gjør det det mer ok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.