02-snapper Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Må ha vært egg eller sjokolade. Egg fordi det kan varieres og sjokolade fordi det er bedre enn sex. Kinderegg :-D Maddios, LeanMachine og StineB 3 Siter
Magsa Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Skrevet 9. mai 2013 Er næringsinnhold noe som må tas med i betraktningen, eller er det kun snakk om smaken? Hvis vi tar høyde for at alle matvarer i denne sammenheng var like sunne, og det kun stod om smak og konsistens, kunne jeg hatt det fint med Sombreros! Kun snakk om smak, uansett om det er sunt/usunt Siter
02-snapper Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Kun snakk om smak, uansett om det er sunt/usunt aaah... men da må jeg si peanøttsmør.. Siter
cesandberg Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Ben & Jerrys Half Baked........ Sexylubben83 1 Siter
Astriiiixxx Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Kanelsnurr<3 nei vent, jeg tåler ikke det, og glutenfri kanelsnurr smaker drit... Jeg tar kaffen og snusen min å melder meg ut, dette ekke gøy lengre, jeg vil ha kanelsnurr... gooood kanelsnurr... Siter
Franck3 Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 og om det var sånn at vi forble fitte og flotte Hø hø hø hø. Siter
Zain Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 siden vi trenger mye mer for å fungere ordentlig, og om det var sånn at vi forble fitte og flotte ville jeg sagt ben and jerrys is eller kebab, lett! Fantastisk ordvalg, Lena Ludvigsen. LeanMachine 1 Siter
Lena Ludvigsen Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Fantastisk ordvalg, Lena Ludvigsen. Så ikke den før etterpå desverre! hahaha Siter
Zain Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Så ikke den før etterpå desverre! hahaha Gjør ingenting. Liker at kvinner kaller en spade, for en spade. Siter
wombat Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 min egen hjemmelaget pizza-spesial. eller kyllingboller (dessverre gått ut av salg!!!!!!) Siter
Krembolle Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Er det sånn at vi skal velge noe som man må spise minst en gang om dagen? Eller er det meningen at vi skal velge en matvare og det er den eneste vi noensinne kan spise? Siter
Magsa Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Skrevet 9. mai 2013 Er det sånn at vi skal velge noe som man må spise minst en gang om dagen? Eller er det meningen at vi skal velge en matvare og det er den eneste vi noensinne kan spise? Sånn du skal spise minst en gang om dagen Krembolle 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.