Gå til innhold

Utstående ribbein!


Gjest danielle

Anbefalte innlegg

Gjest danielle

E ny her på forumet så vet ikke om det kanskje har vært belyst før, - men æ har et problem æ gjerne skulle visst om det va no løsning på: utstående ribbein..

Noen som vet om det e mulig å "trene de innover" på et vis? :p

?temp_hash=0dcdb46c62a9ffd6de775daa70a9fde4?temp_hash=0dcdb46c62a9ffd6de775daa70a9fde4

post-2129-14440824975438_thumb.jpg

post-2129-14440824975762_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest danielle

Hehe takk! :)

E litt svai i ryggen ja, så det kan vel ligge litt der. Og opp med brystet-holdning, som jo også gjør at ribbeinan nok blir pressa litt frem.. Men æ får gjøre som dokker si da, prøve å lokke frem litt muskla på toppen for å heller dekke over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du stor svai ryggen? Jeg får i hvert fall slike når jeg svaier ekstra mye, men ikke sånn til vanlig :p

Jeg er feit, så jeg har ingenting å sammenligne med, MEN, jeg har lagt merke til et "fenomen" jeg ofte har diskutert med min fysioterapaut, som jeg skulle tro kunne være en årsak..

Veldig mange jenter som driver fitness har det jeg kaller "anderumpe". De har en voldsom svai i ryggen, noe som ofte får det til å se ut som magen "buer" utover og/eller brystkassen skyter ut. Noen som skjønner hva jeg mener.,..?

Noe ala B/D her, f.eks.;

redir?src=image&clickedItemURN=http%3A%2F%2Fwww.voi.no%2Fimg%2F4.jpg&moduleId=image_details.jsp.M&clickedItemDescription=Image Details

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest danielle
Eneste jeg tenkte når jeg så bilda var; wow for en mage!

Glemte faktisk hva tråden handlet om, så måtte lese tittelen igjen :p

Oi så hyggelig da, takk! :wub: men æ må si det irritere mæ selvom!

Jeg har også veldig utstikkende ribbebein. Eineste som hjelper på å skjule de er å bli feit, men det er vell ikke helt ønskelig :p Og helt enig med de andre her, FOR en flott mage!!

Takk ska du ha :wub: Hehe, e greit å vite at det e fler med samme problem. Ikkje helt den løsninga vi e ute etter nei :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...