Gå til innhold

Tilbud, Hvor det er billigst.


morten

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg tenkte vi kunne lage en liste der vi legger inn matprodukter(o.l) og hvor de kan bli funnet til den billigste prisen, Og kanskje dags/ukes/måneds tilbud og.

Kanskje vi etterhvert kunne hatt en applikasjon her på fitnessbloggen der vi kan søke etter matvarer/produkt X også får vi se hvor man kan finne det til den billigste prisen.

Feks:

img_479b509629e77.jpg

2 kg FirstPrice Kyllingfilet, 113 kr, Kiwi.

Hva sier dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv er jeg så heldig å bor nærme svenskegrensen så drar dit en gang i måneden å hamstrer kylling, egg, melk og biff samt kosttilskudd om jeg skulle trenge det.. Fisk og skalldyr kjøper jeg her hjemme ettersom det er billigere her og da på rimi:

Laksefileer 4 stk 125 gram: 37kr

Torsk 500gram: 30kr

Krepsehaler i lake 350 gram: 27kr

Frosne reker: varierer i pris men ligger på mellom 18-25 kr kiloen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Jeg tenkte vi kunne lage en liste der vi legger inn matprodukter(o.l) og hvor de kan bli funnet til den billigste prisen, Og kanskje dags/ukes/måneds tilbud og.

Kanskje vi etterhvert kunne hatt en applikasjon her på fitnessbloggen der vi kan søke etter matvarer/produkt X også får vi se hvor man kan finne det til den billigste prisen.

Feks:

img_479b509629e77.jpg

2 kg FirstPrice Kyllingfilet, 113 kr, Kiwi.

Hva sier dere? :)

Og For dem som ikke har Kiwi i nærheten, så har Rimi en tilsvarende pose med fileter fra Farmers (eller noe sånt) til samme prisen. Store og fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Jeg tenkte vi kunne lage en liste der vi legger inn matprodukter(o.l) og hvor de kan bli funnet til den billigste prisen, Og kanskje dags/ukes/måneds tilbud og.

Kanskje vi etterhvert kunne hatt en applikasjon her på fitnessbloggen der vi kan søke etter matvarer/produkt X også får vi se hvor man kan finne det til den billigste prisen.

Feks:

img_479b509629e77.jpg

2 kg FirstPrice Kyllingfilet, 113 kr, Kiwi.

Hva sier dere? :)

Jeg synes kvaliteten på dette produktet i forhold til pris er grei. Den virker ikke å være full av vann, men det er frossen kylling og bærer preg av det. Mitt største problem er å få tak i den. Min lokale Kiwi tar inn dette produktet sånn ca. en gang hvert skuddår. Kanskje ikke så rart, for jeg blir overrasket om butikken tjener noe særlig med penger på dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Europris selger Villaks til 100kr/kg uten skinn og ben. Kjøpt inn og skal smake på det, om den er god og innholdet stemmer er det et kupp

Kan du gi mer informasjon? Produsent, Opphavs land osv..

Gjerne legg ved et bilde, Og tusen takk for at du postet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes kvaliteten på dette produktet i forhold til pris er grei. Den virker ikke å være full av vann, men det er frossen kylling og bærer preg av det. Mitt største problem er å få tak i den. Min lokale Kiwi tar inn dette produktet sånn ca. en gang hvert skuddår. Kanskje ikke så rart, for jeg blir overrasket om butikken tjener noe særlig med penger på dette...

Jeg legger merke til at alle kjedebutikkene går tom for disse posene ca. Samtidig. Det går et par uker, så får alle påfyll igjen. Virker som om de bruker samme leverandør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Noen som vet om Bunnpris sin lakseporsjon u/skinn og bein 4x100g til 29,- er noe å satse på mtp. smak etc?

Jeg syns smaken er god iallefall:) merker ikke noen stor forskjell fra den til andre egentlig (nå skal det sies at jeg som student aldri har kjøpt det dyreste alternativet innenfor laks da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...