Gå til innhold

Tilbud, Hvor det er billigst.


morten

Anbefalte innlegg

Husk at det er vanskelig ( men ikke umulig ) å totalt ødelegge REN mat.

Laksefilet, koteletter,kyllinfilet mv, er det ofte mindre forskjeller på, enn spedd mat ( kjøttkaker, kjøttdeig, pølser osv osv )

Her går det an å gjøre shortcuts for de smarte, og blande inn mye morro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Europris selger Villaks til 100kr/kg uten skinn og ben. Kjøpt inn og skal smake på det, om den er god og innholdet stemmer er det et kupp

De har også lakseburgere :) Ser ut til at det er mest rent kjøtt og krydder.. ikke så ille å variere med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet hvor man kan få tak i billige frosne bær? gjerne is tore pakninger.

spiser vel minst 400 g dagen. blir litt penger ut av det....

Lurer på om ikke Europris har det også.. evt svensksiden da om du kommer deg dit? :) Ellers er det ikke så ille pris hos Rema og Kiwi på frosne bær syns jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Europris eller eurospar? Min lokale europris selger ikke frossenvarer :p

Ellers vil jeg slå ett slag for innvandrersjappene. Linser og bønner til type 15-20 kroner for en kg. Forskjellige ris til billige penger, andre frukter og grønnsaker. Billig kokosmelk, masse spennende typer teer, og en hel haug andre ting som den vanlige remaen ikke har til gode priser.

Gleder meg skikkelig til kiwi kommer hit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Europris eller eurospar? Min lokale europris selger ikke frossenvarer :p

Ellers vil jeg slå ett slag for innvandrersjappene. Linser og bønner til type 15-20 kroner for en kg. Forskjellige ris til billige penger, andre frukter og grønnsaker. Billig kokosmelk, masse spennende typer teer, og en hel haug andre ting som den vanlige remaen ikke har til gode priser.

Gleder meg skikkelig til kiwi kommer hit :D

Det må være Europris Pluss i såfall :) De pleier å ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet hvor man kan få tak i billige frosne bær? gjerne is tore pakninger.

spiser vel minst 400 g dagen. blir litt penger ut av det....

På Coop obs selger de 2.5 kg's poser med bringebær/skogsbærblanding og noen andre frukt-mixer.

OG.. de har 1.5 kg's poser med brokkoli og blomkål ogsånt.

Det koster 140-170 kr, Jeg husker ikke helt hvor mye det var.

Hvor er denne vill laksen dere snakker om? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feks:

img_479b509629e77.jpg

2 kg FirstPrice Kyllingfilet, 113 kr, Kiwi.

jeg savner disse:cry:

og til de som er så heldig og har funnet noen poser el bor noen steder de har de enna, kvalitet er faktisk veldig grei på de ingen tvil bare kjøp:)

jeg har derimot funnet de nye firstprice filet pakkene, nå er det litt dyrere ca 130kr og 0,8kg mindre altså 1,2kg:confused:

var bra så lenge det varte;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...