Gå til innhold

Silje Mariela sitt nye program


BluebearWebcoaching

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Annonse

Hva kan hun gi deg, som du ikke kan få gjennom å spørre medlemmer på dette forumet?

Ikke undervurdér effekten av forpliktelse hvis man kjøper noe som har en ikke-ubetydelig sum.

Hvis dét er det som skal til for å komme inn i en rutine er det godt anvendte penger. SM og ES er i tillegg veldig dyktige.

What he said. Det står ikke på egen kunnskap, ettersom jeg snart har bachelor i ernæring, men rett og slett forpliktelser. Det at det er insane dyrt, gjør meg enda mer motivert for å følge planen o såfall. Men er litt usikker altså:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What he said. Det står ikke på egen kunnskap, ettersom jeg snart har bachelor i ernæring, men rett og slett forpliktelser. Det at det er insane dyrt, gjør meg enda mer motivert for å følge planen o såfall. Men er litt usikker altså:-P

Dersom du har prøvd "alt annet" som kan gjøre treningen mer forpliktende, for eksempel å trene sammen med en partner som "tvinger" deg til å stille opp, skrive treningskontrakt med seg selv osv (lol) så kan det jo være verdt å prøve. 1500 er ikke mye i det lange løp.

Hvis det er økonomiske incentiver det står på, kan du jo også sette 1500 inn på en sparekonto. Dersom du ikke har klart å følge et fast treningsprogram så og så lenge (f.eks 2 mnd, etter 2 mnd bør "vanen" ha satt seg ganske bra) så må du gi de pengene vekk til en organisasjon eller sak du synes er helteit. Dersom du klarer det går pengene til noe du har lyst på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du har prøvd "alt annet" som kan gjøre treningen mer forpliktende, for eksempel å trene sammen med en partner som "tvinger" deg til å stille opp, skrive treningskontrakt med seg selv osv (lol) så kan det jo være verdt å prøve. 1500 er ikke mye i det lange løp.

Kjøpe et program for å forplikte seg????!?!?! Eller....... gi samboeren 1500 kroner (som vedkommende skal passe på) samtidig som du legger frem målet ditt. Klarer du målet, så får du tilbake de 1500 kronene. Klarer du det ikke, får samboeren blåse pengene på øl, klær whatever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpe et program for å forplikte seg????!?!?! Eller....... gi samboeren 1500 kroner (som vedkommende skal passe på) samtidig som du legger frem målet ditt. Klarer du målet, så får du tilbake de 1500 kronene. Klarer du det ikke, får samboeren blåse pengene på øl, klær whatever.

Jeg er enig at det er fornuftig og burde prøves først.. forslaget mitt er jo nesten identisk med ditt så jeg forstår ikke hvorfor du følte at du trengte 6 spørsmålstegn og tre utropstegn.

Dersom hun allerede har prøvd alt slikt, så forstår jeg at hun vurderer å kjøpe programmet. Hun får jo en del oppfølging og motivasjon online fra SM og det er jo også en verdi i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg har kjørt programmene til Silje omtrent hele veien og har foreløpig gått ned 45 kg til sammen. Har prøvd både Fat attack, Quick Fix nå før bryllupet og opplegg som er lagt opp spesielt for meg. Dama vet hva hun snakker om, og brenner virkelig for dette. Jeg har også sett mange flotte før og etter bilder så det er sykt hva programmene hennes gjør! Programmene er dyre, absolutt, men jeg betaler heller litt for noe som faktisk funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjørt programmene til Silje omtrent hele veien og har foreløpig gått ned 45 kg til sammen. Har prøvd både Fat attack, Quick Fix nå før bryllupet og opplegg som er lagt opp spesielt for meg. Dama vet hva hun snakker om, og brenner virkelig for dette. Jeg har også sett mange flotte før og etter bilder så det er sykt hva programmene hennes gjør! Programmene er dyre, absolutt, men jeg betaler heller litt for noe som faktisk funker!

Den eneste grunnen til at disse programmene "funker" bedre enn andre, er fordi du faktisk fullfører det og det er lagt opp for deg. Du kan få like bra fremgang, om ikke bedre av å kjøre starting strength og spise nok og sunt. Men det er lettere å finne ut hva en skal spise når du har alt tilrettelagt. Spar heller tusenvis av kroner, sett deg ned å pugg stoffet.

Jeg ville ALDRI betalt over 1000 kr for noe som jeg klarer bare jeg setter meg inn i det.

Forresten, fin vektnedgang (y):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tj

Den eneste grunnen til at disse programmene "funker" bedre enn andre, er fordi du faktisk fullfører det og det er lagt opp for deg. Du kan få like bra fremgang, om ikke bedre av å kjøre starting strength og spise nok og sunt. Men det er lettere å finne ut hva en skal spise når du har alt tilrettelagt. Spar heller tusenvis av kroner, sett deg ned å pugg stoffet.

Jeg ville ALDRI betalt over 1000 kr for noe som jeg klarer bare jeg setter meg inn i det.

Forresten, fin vektnedgang (y):)

Jeg har da prøvd andre programmer også som jeg har fullført, blant annet RYP og programmer satt opp av andre coacher. Spør du meg handler det ikke bare om programmet i seg selv, men også den oppfølgingen man får underveis, og hvordan skal jeg egentlig vite hva som er å kjøre strengt og spise nok og sunt? Jeg synes kosthold er vanskelig, og jeg ender som regel med å spise for lite, for så ha massive sprekker hvor jeg spiser opp all overskuddet.

Det er ikke bare bare å sette seg inn i alt stoffet når du har 40 forskjellige retninger å gå som alle hevder hver sin ting :) Jeg kunne nok klart å sette opp noe selv, men for meg er det en trygghet å ha en coach i ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...