Gå til innhold

Hvilke studier har du søkt til høsten?


Aaandreaaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har søkt på medisin til høsten!!:eek: Får krysse fingrene, har jobbet hardt i 3 år for å øke snittet og samle poeng nok.

Hvilket studie går du på IdaEriksen ?

Jeg går på lektorprogrammet! :) På grunn av litt begrensede emnekombinasjoner kan jeg ikke skrive master i engelsk på lektor, så da hopper jeg av etter PPU (praksis) og tar en vanlig fagmaster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

* Kriminologi - UiO

* Sosionom - HiOA, DHS, UiS HiØ, HiB, UiN

* Idrett, ernæring og helse - HiVe

Håper egentlig mest på å komme inn i Oslo pga først og fremst familie men kjenner også en del som både bor og studerer i Oslo. Samt jeg har en jobb ventende på meg hvis jeg kommer inn i Oslo :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vil bo i Oslo, men vet ikke helt hvordan kvaliteten på UIO er. Vurderer derfor å jobbe et år også dra utenlands igjen :)

Nevrovitenskapen på uio er god.

Psykoligibiten er jeg mer usikker på.

For min egen del, så er det ennå biologistudiet på UiO.

(jepp, Bergen er bedre på marinbiologi, men UiO er bra på..... alger.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder på å fullføre bachelorstudie i barnevern nå. Har søkt årsstudium i sosiologi (UiS) til høsten. Vet ikke om jeg kommer til å gå det enda men.

Jeg gikk årsstudium sosiologi for 2 år siden og sitter ikke igjen med så veldig mye skal jeg være ærlig. Hvorfor har du planer om å gå det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...