Gå til innhold

Den store silikontråden

Anbefalte innlegg

Hehe, ikke dumt å ha tatt fri fra jobb. Jeg tok det i forbindelse med juleferien, så hadde og to uker borte fra jobb, og det er jeg glad for :) Greit å kunne slappe helt av så kroppen får blitt helt bra uten noe tull.

Jeg hadde litt forskjellig størrelse, så jeg tok 285g og 325g, så nå er de omtrent lik i størrelse, og på samme linje så jeg slipper at overdeler legger seg skjevt hehe. Hadde litt pupper fra før av, så det holdt for meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Mye fail-logics her. Det er simpelthen ikke mulig å ta silikon-pupper KUN for seg selv. Hvorfor tror dere at dere kommer til å føle dere bedre med større pupper? Jo, det er fordi da tror dere at dere

Eg lever eg lever Har fått 375g pluss 350g ganske gøy å se ned på brystet å faktisk se pupper og ikke mage

Jeg velger (tilfeldigvis) å si det samme som Jørgen Andreassen: så lenge puppen er festa på en bra jente så er det samme om den er stor eller liten

Postede bilder

• 3 uker senere...

Da har jeg tatt silikon, og det går egentlig veldig fint! Har ikke hatt noen kjempe store smerter hittil så regner med at jeg er en av de litt heldige og slipper unna de syke smertene jeg har hørt om *bank i bordet*! Hadde operasjonen for to dager siden..

En ting jeg lurer på er hvor lang tid det tok før dere fikk tilbake følelsen i nipplene? Og om dere i det hele tatt mistet følelsen? Siden op har jeg ikke hatt noe følelse i nipplene eller på undersiden av brystet, men idag begynner jeg smått å kjenne bittelitt i venste pupp - fortsatt ingenting i høyre. Er klar over at det er mulig at det aldri kommer tilbake, men skulle gjerne hørt litt om deres erfaringer:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk aldri tilbake noe særlig følelse i venstre bryst, mens på høyresiden mangler jeg bare litt følelse på undersiden. Litt kjipt, men ikke noe offer for meg siden jeg ikke var komfortabel med å være naken før operasjon, så jeg fikk aldri gjort nytte av å ha følelse uansett :rolleyes: Tror det tok et par måneder før det stabiliserte seg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 uker senere...

Jeg fikk sportsbh fra klinikken, så slik ble det problemet løst for meg hehe :p Ikke godt å si hvordan man skal vite hva slags størrelse man ender opp med gitt. Kanskje du får kjøpe to forskjellige størrelser, og satse på å bruke den største etter operasjonen, og at den andre passer når hevelsen har gått ned.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Sikkert dumt spørsmål, men hvordan fant dere ut hva slags størrelse dere skulle kjøpe på sports-BHene dere kjøpte inn? Vet jo ikke helt hvilke størrelse man kommer til å bli :p Min tur om 3 uker... hehe

Jeg fikk også sportsbh fra klinikken. Den ble rimelig raskt for stor når hevelsen gikk ned, så da stakk jeg bare innom de og fikk en mindre (y)

Om du har tenkt å kjøpe sportsbh utenom etterpå så er det nok lurt å få deg målt hos en undertøysforretning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei jenter :) opererte inn silikon for en måned siden, under muskelen. Kirurgen mente det var eneste alternativ da jeg var så tynn.. Så nå må jeg spørre meg til råds angående trening, setter veldig pris på svar! Begynte så smått å trene styrke før operasjonen, ikke noe veldig seriøst men..knebøy, markløft samt en del øvelser for armer, skuldre o.l. Veldig opptatt av å trene rumpe da, så var "flink" å øke på med vekter på knebøy :rolleyes: lurer på hva jeg kan/ikke kan/ikke bør trene pga silikonen under muskel.. Er ganske fersk på treningsfronten! Brystøvelser bør jeg vel drøye litt med, men gjelder dette også skuldre osv? Og hva gjelder på sikt, har hørt at mye trening av brystmuskelen gradvis skyver implantatene utover mot armhulene? Jeg er ikke noe spesielt glad i benkpress, så det er greit :D men skuldre og rygg vil jeg gjerne trene, men man bruker vel brystmusklene da også..? Er redd for å fucke opp for mye..

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hei jenter :) opererte inn silikon for en måned siden, under muskelen. Kirurgen mente det var eneste alternativ da jeg var så tynn.. Så nå må jeg spørre meg til råds angående trening, setter veldig pris på svar! Begynte så smått å trene styrke før operasjonen, ikke noe veldig seriøst men..knebøy, markløft samt en del øvelser for armer, skuldre o.l. Veldig opptatt av å trene rumpe da, så var "flink" å øke på med vekter på knebøy :rolleyes: lurer på hva jeg kan/ikke kan/ikke bør trene pga silikonen under muskel.. Er ganske fersk på treningsfronten! Brystøvelser bør jeg vel drøye litt med, men gjelder dette også skuldre osv? Og hva gjelder på sikt, har hørt at mye trening av brystmuskelen gradvis skyver implantatene utover mot armhulene? Jeg er ikke noe spesielt glad i benkpress, så det er greit :D men skuldre og rygg vil jeg gjerne trene, men man bruker vel brystmusklene da også..? Er redd for å fucke opp for mye..

Er vell vanlig med 6 ukers totalt treningsforbud? Vil råde deg til å holde ut disse ukene. Begynte å trene med mye lettere vekt enn før operasjonen. Begynte med bare 10 kg i benkpress, vanlig treningsvekt var vel 25 kg før operasjon. Etter ca 4-5 mnd var jeg like sterk som før operasjonen i brystøvelser. Benkpress skal du ikke være redd for, men begynn lett! Selv har jeg har ingen begrensninger i øvelser som følge av puppene. Det er vel 5 år siden jeg opererte. Jeg trener benkpress så tungt jeg klarer, men implantatene ligger fint der kirurgen la de, ingen antydning til at de har beveget seg mot armhulene. Heldigvis, det viste jeg ikke kunne skje engang.

Når dette er sagt kan jeg vel nevne at jeg har relativt små implantater, 290 i begge og jeg er 175 cm høy. Vil tro det blir verre å trene om du er lita og har tatt veldig store..

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Er vell vanlig med 6 ukers totalt treningsforbud? Vil råde deg til å holde ut disse ukene. Begynte å trene med mye lettere vekt enn før operasjonen. Begynte med bare 10 kg i benkpress, vanlig treningsvekt var vel 25 kg før operasjon. Etter ca 4-5 mnd var jeg like sterk som før operasjonen i brystøvelser. Benkpress skal du ikke være redd for, men begynn lett! Selv har jeg har ingen begrensninger i øvelser som følge av puppene. Det er vel 5 år siden jeg opererte. Jeg trener benkpress så tungt jeg klarer, men implantatene ligger fint der kirurgen la de, ingen antydning til at de har beveget seg mot armhulene. Heldigvis, det viste jeg ikke kunne skje engang.

Når dette er sagt kan jeg vel nevne at jeg har relativt små implantater, 290 i begge og jeg er 175 cm høy. Vil tro det blir verre å trene om du er lita og har tatt veldig store..

Jaa, jeg skal enda vente to uker, vil bare forberede meg litt mentalt, hehe ;) har ikke lagt inn så mye jeg heller, 255/275. Men er også redd for om faren for kapsel dannelse er større ved hard trening.. Det blir vel mer press på implantatene også? Jeg ser i alle fall at puppene flytter seg ut mot sidene når jeg strammer musklene, og ble litt engstelig når jeg leste at de kunne flytte seg gradvis.. Må nok forhøre meg med klinikken også! Er i allefall utrolig fornøyd med mine nye pupper!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jaa, jeg skal enda vente to uker, vil bare forberede meg litt mentalt, hehe ;) har ikke lagt inn så mye jeg heller, 255/275. Men er også redd for om faren for kapsel dannelse er større ved hard trening.. Det blir vel mer press på implantatene også? Jeg ser i alle fall at puppene flytter seg ut mot sidene når jeg strammer musklene, og ble litt engstelig når jeg leste at de kunne flytte seg gradvis.. Må nok forhøre meg med klinikken også! Er i allefall utrolig fornøyd med mine nye pupper!

Godt å høre at du er fornøyd! Det er jeg også :) Jeg forstår hva du mener med at de beveger seg mot sidene når en strammer, men tenker at det er fordi muskelen presser de til siden der og da? Mine står i hvert fall på stedet hvil ;) Har heller ingen antydning til kapsel (fikk de kontrollert i vinter) selv om jeg trener hard/tung styrke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 uker senere...

Annonse

Ja nå er det bare en dag igjen.. begynner å grue meg litt da :p men men... Hvor lang tid tok det før dere kunne gå rolige turer?

Ikke noe å grue seg for.

Fikk beskjed om å gå litt rundt etter et par dager. Et godt tips. Rett deg opp i ryggen ikke gå krokete.

Lykke til :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 3 uker senere...

I helgen var jeg på konsultasjon på fornebuklinikken, og har satt dato for operasjon 11. Oktober. Legen mente at jeg hadde så tynt brystvev og var så slank, at det er en fare for at kanten på implantatet vil synes. Det ville i utgangspunktet være penest å plassere under muskelen på meg, men jeg hadde visst kraftige brystmuskler, og disse lå mer på tvers enn hos mange, derfor ville ikke dette bli pent heller. Noen som har erfaringer med dette? De fleste som trener mye har jo litt brystmuskler, men mange har under muskelen likevel?

Ble litt skeptisk, siden det er snakk om så mye penger, veldig trist om resultatet ikke blir bra. Samtidig tenker jeg at litt synlig kant kanskje er bedre enn det jeg har nå...

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 3 uker senere...
Jeg skal opereres torsdag 21.november. Noe jeg bør vite før den tid? :huh: Takler ikke sprøyer og stikk veldig godt, besvimer som regel. Tror dere det går fint??

Tror sprøyten kommer til å være mye mindre ille enn det blir å få nye pupper :p

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tror sprøyten kommer til å være mye mindre ille enn det blir å få nye pupper :p

Svarer fra den andre brukeren min her :-) Håper virkelig det. Er veldig usikker på hvilken str jeg skal ta, ser for meg at 250 kan bli litt lite... Jeg har en håndfull fra før ca, men vil gjerne opp en del. Ikke overdrevent, men vil ha litt str. Noen som han anbefale noen str ca?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Svarer fra den andre brukeren min her :) Håper virkelig det. Er veldig usikker på hvilken str jeg skal ta, ser for meg at 250 kan bli litt lite... Jeg har en håndfull fra før ca, men vil gjerne opp en del. Ikke overdrevent, men vil ha litt str. Noen som han anbefale noen str ca?

Når du får sprøyten kan det hjelpe å puste godt ned i magen (rolig), telle inni seg (fordi det går faktisk veldig fort) og tvinge seg selv til å tenke at det faktisk ikke gjør så vondt fordi det går så fort at det ikke er vondt på en måte? Var selv veldig redd for sprøyter før, men jo mindre redd jeg er, jo mindre vondt gjør det. Nå kjenner jeg det ikke engang :)

Ang. str får jeg håpe du får svar fra noen andre som vet mer om det enn meg. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...