Gå til innhold

X-strength. Nytt program for styrke!


Fjeldmann

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg tror òg det klinger bedre og er mer korrekt med 'Improve the big three', enn 'Improve the three big', hvis det er slagordet ditt :)
entucy

Under core-øvelser lister du 'kfc-planke', men poster video til RKC-planke.

Er dette noe nytt, eller var du litt sulten på Kentucky Fried Chicken når du skrev den delen? ;)

to bra observasjoner som jeg fikset:) Takk, lurer på hvor kfc kom fra. For mye Kentucky i NY for noen uker siden ja;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så veldig bra ut dette!

Synes også det ser ut som en god introduksjon til å bruke RPE og autoregulering siden du blander litt regulering av volum (på øvelse 4) og reps og intensitet på 1-3 uten at alt blir autoregulert. Her bli man tvunget til å finne en følelse med utmattelsespunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Takk for smarte program.

Jeg lurer på pyramide og omvendt pyramide:

Jeg er blitt lært at slik du refererer til omvendt pyramide, er pyramide. Mens omvendt pyramide er den vanlige "legge på"

Sitat fra din side:

Omvendt pyramide

Dette gjøres enkelt. Etter arbeidssettet, tar du en normal pause og tar av 10% vekt. Kjør så mange reps du klarer på den nye vekten. Ta en ny vanlig pause. Ta av ytterligere 10% vekt og kjør et nytt sett med så mange repetisjoner du klarer.

Ikke noe big deal dette, men jeg spør etter en bekreftelse for min kunnskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Jeg lurer på pyramide og omvendt pyramide:

Jeg er blitt lært at slik du refererer til omvendt pyramide, er pyramide. Mens omvendt pyramide er den vanlige "legge på"

Ikke noe big deal dette, men jeg spør etter en bekreftelse for min kunnskap

Hvor har du lært dette?

Vanlig pyramide er å legge på, omvendt pyramide er å trekke fra. Martin Berkhan sin RPT metode er jo et eksempel på dette (Reverse Pyramide Training) og der trekker en fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...