Fredrik Gyllensten Skrevet 27. januar 2013 Skrevet 27. januar 2013 Lørdager er ikke til festing, men til alternative treningsøkter. Første økt sammen med Lillestrorejenta ble gjennomført på Sats Metro i Lørenskog, og vi kunne ikke helt bestemme oss om vi skulle kjøre markløft eller knebøy, så da ble det begge deler i samme løft Vi gjorde litt mer tradisjonelle øvelser også, men de var ikke like morsomme M. M, Gjedtjernet, Kristin Charm og 10 andre 13 Siter
LilleF0t Skrevet 27. januar 2013 Skrevet 27. januar 2013 litt mer bevegelig i hofta enn meg du, ser det ut som haha Fredrik Gyllensten 1 Siter
Gjest Skrevet 28. januar 2013 Skrevet 28. januar 2013 Hehe! Alternativ trening er morsomt.. Men det så ikke helt 100% forsvarlig ut.. Men forsvarlig er vel ikke morro heller... Anny92 1 Siter
Lillestrorejenta Skrevet 28. januar 2013 Skrevet 28. januar 2013 Did we just make a reality-(b)logg? Oh, yes, we did! Stay tuned next saturday for more alternativ trening.. Fredrik Gyllensten 1 Siter
Lillestrorejenta Skrevet 28. januar 2013 Skrevet 28. januar 2013 "Carl P skrev: Hehe! Alternativ trening er morsomt.. Men det så ikke helt 100% forsvarlig ut.. Men forsvarlig er vel ikke morro heller... Når ble forsvarlige ting moro? Sier jeg som tross alt bare sitter der på toppen og ler.. Siter
DukeNukem Skrevet 28. januar 2013 Skrevet 28. januar 2013 Krever remake av denne filmen av dere to! Ellers er dere ikke kule. Siter
Lillestrorejenta Skrevet 28. januar 2013 Skrevet 28. januar 2013 "DukeNukem skrev: Krever remake av denne filmen av dere to! Ellers er dere ikke kule. Da må jeg jo klone meg selv til å bli to stykk? Tror det kunne blitt litt slitsomt gitt.. Siter
DukeNukem Skrevet 28. januar 2013 Skrevet 28. januar 2013 Få med deg noen på ca din størrelse, du ser han ene har en liten vekt i beltet ditt, så det kan være en liten forskjell. - Venter i spenning! Siter
Fredrik Gyllensten Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Skrevet 28. januar 2013 Tror jeg skal holde meg til å løfte ei Birgitte for nå, men kan jo kjøre litt støt neste lørdag! Siter
Alexander V Skrevet 28. januar 2013 Skrevet 28. januar 2013 "Fredrik Gyllensten skrev: kan jo kjøre litt støt neste lørdag! Pewpew, sjokkoninja, Synan og 7 andre 10 Siter
Fredrik Gyllensten Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Skrevet 28. januar 2013 "Alexander V skrev: Haha, ja hørtes veldig bra ut! Eller som jeg sa; "Neste lørdag skal jeg støte deg på en tjukkas". What? M. M, Alexander V, Lillestrorejenta og 1 annen 4 Siter
Lillestrorejenta Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 "M. M skrev: Dagen før dagen..! "Fitnessgutten skrev: Barn.... Ja? Små barn, store gleder:happy: M. M, Fredrik Gyllensten og Afterall 3 Siter
Keegil Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 Nå er jeg spent! Blir det human bicepscurl i dag kanskje? Fredrik Gyllensten 1 Siter
Fredrik Gyllensten Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Skrevet 2. februar 2013 DAGENS ØKT MED Lillestrorejenta - 3/2/12 De to siste øvelsene er meget funksjonelle for å utvikle eksplosiv styrke i gluteus maximus mm. Ztaeyn, Mad-S, Lloyd og 17 andre 20 Siter
Andy Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 Dere går Sandvik en høy gang i kamasutra på treningssenteret! btw, bra ass-grab der Fredrik M. M, Shooesfly, Lillestrorejenta og 3 andre 6 Siter
Fredrik Gyllensten Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Skrevet 3. februar 2013 "Andy skrev: Dere går Sandvik en høy gang i kamasutra på treningssenteret! btw, bra ass-grab der Fredrik Haha, Eirik Sandvik har ingenting å by på!!! :cool: Andy 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.