Gå til innhold

World Of Warcraft Tråden


Gjest Slettet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som er horde, i lvl 100 og pvp-orientert her? Stemning for honor-farming enda? Har en rogue på Saurfang som sakte, men sikkert går sykelig lei av alliance-dominansen i Ashran. Skulle gjerne gjort meldt overgangen til en annen server, men vet ikke hvilken enda... Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan i hvert fall melde at til tross for problemene med queues og lag er WoD den desidert beste startopplevelsen på en expansion so far for min del. Leverer på alle fronter! Ble 98 i går, satser på 100 i kveld! (y)

Får vel nesten vurdere å begynne når jobbuken er over! :o Så bahjeera sa at levlingen på denne expansion var en "drøm"! Så kanskje det må testes ut ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhm! Endelig en tid hvor jeg ikke sitter og banner/steiker foran køen til serveren! haha! my time will come!

Noen som har opplevd pvp/pve på lvl 100 nå? Hvordan er spill opplevelsen so far?

Leste noe om at mange gjør litt lite dmg(se vekk fra dk, ret og feral visstnok) og for mye selfheal?(pvp that is)?

de hadde en 30% damage reduction i PvP, no som gjorde healere litt for gode (jeg kunne ganske greit tanke 3 dps om de ikke var veldig gode med interrupts). Det ble fjernet nå i dag, så da tror jeg PvP skal være mer balansert.

De stealthnerfet en del heroics etter betaen, så jeg har vel hatt 1-2 wipes sålangt i heroics (nå spiller jeg sammen med en som spiller tank, så er sikkert vanskeligere om du joiner en gruppe med 4 randoms).

Vil definitivt si at dette er den expansionen jeg har likt best etter tbc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får vel nesten vurdere å begynne når jobbuken er over! :o Så bahjeera sa at levlingen på denne expansion var en "drøm"! Så kanskje det må testes ut ihvertfall!

Levlingen er helt klart en sømløs opplevelse! Når det gjelder tidsbruk så synes jeg virkelig ikke det er noe problem. Jeg jobber fulltid 40-50 timer i uka, tilhører for all intents and purposes kategorien "normale folk," og kan likevel ha det gøy med WoW på kveldene og i helgene. Jeg blir kanskje ikke den mest hardcore raideren med det aller feteste gearet, men det er fullt mulig å komme seg opp på et akseptabelt nivå i både PvE og PvP som "casual" slik spillet er lagt opp nå. For meg er uansett poenget med spillet å slappe av og chille, og der leverer WoD i bøtter og spann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er horde, i lvl 100 og pvp-orientert her? Stemning for honor-farming enda? Har en rogue på Saurfang som sakte, men sikkert går sykelig lei av alliance-dominansen i Ashran. Skulle gjerne gjort meldt overgangen til en annen server, men vet ikke hvilken enda... Noen forslag?

er horde på Al-akir der horde som dominere. har ikke vært i en fight der ally har vunnet. så det er greit :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå hvordan går det med alle? Alle har fult hc gear og farmer challenge mode dailies for epix? Personal loot i hc gjorde verden lettere i hvert fall :D

Begynner å hjelpe med HC gear, men når jeg endelig får noen warforged-varianter eller våpen så er det alltid med de aller dårligste statsene... fett når du spiller fury warrior som er crit-dependent as fuck! o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom meg igjennom min første hc i går, og jeg ble egentlig nesten litt skuffet. Kom meg igjennom challenge mode gold med 600 ilvl, og ruslet igjennom shadowmoon heroic uten stort sett å ha mer enn 50-75% mana. Kan jo hende jeg er blitt gammel og kjip, men var ikke feks mop heroics hardere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom meg igjennom min første hc i går, og jeg ble egentlig nesten litt skuffet. Kom meg igjennom challenge mode gold med 600 ilvl, og ruslet igjennom shadowmoon heroic uten stort sett å ha mer enn 50-75% mana. Kan jo hende jeg er blitt gammel og kjip, men var ikke feks mop heroics hardere?

Hvilken challenge mode? Og hva ble tiden? Hvis du healer challenge mode in 600 ilvl uten problemer har du en bra tank og group :p vanlig 5 man heroics er jo aldri vanskelige, er jo bare for å få nok gear til å signe lfr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken challenge mode? Og hva ble tiden? Hvis du healer challenge mode in 600 ilvl uten problemer har du en bra tank og group :p vanlig 5 man heroics er jo aldri vanskelige, er jo bare for å få nok gear til å signe lfr

My bad, jeg mente såklart proving grounds gold. Litt forskjell på de to.

Ellers; kom meg til 615ilvl og MC.

Fyttirakkern, epic lulz and flashbacks were had. Corehounds<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...