Jump to content

Magnus87

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About Magnus87

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 05/08/1987
  1. Hei Kaye, Det er viktig å si at ikke alle er like når det kommer til å starte reisen til et bedre og sunnere liv. For min del fant jeg ut når jeg var 95kg og slo opp med kjæresten at jeg må komme meg på treningssenter. 3-4 måneder senere var jeg 70kg og mye mer fornøyd. Jeg fokuserte på å få treningen på stell først siden jeg synes det var gøy. Hadde jeg startet med diet så hadde jeg sluttet etter noen uker, ettersom at jeg er glad i mat. Ingen andre enn du kan gjøre noe med viljen og motivasjonen, men siden du er her og spør om hjelp tror jeg motivasjonen er høy. Her var min plan: - Tren 3 - 4 ganger i uken, 1 gang cardio, resten styrke - Om jeg får lyst å trene mer, spe på med cardio - Etterhvert startet jeg automatisk å spise sunnere fordi jeg fikk litt konkuranse-instinkt Jeg så en del på youtube folk, og hadde en bror som hadde trent i 5 år som kunne mye. Er ikke så mye å tenke på egentlig, skal du klare det må du gjøre det... Som reklamen sier: Det smaker tran, men det funker. Start med et enkelt startprogram (tror det her på bloggen er ganske bra), og før logg på det du driver med, både mat og trening. Jeg brukte to programmer back then som jeg bruker enda, Jefit for trening og Lifesum for kalori-telling. Man spiser mye mer enn det man tror!
  2. de hadde en 30% damage reduction i PvP, no som gjorde healere litt for gode (jeg kunne ganske greit tanke 3 dps om de ikke var veldig gode med interrupts). Det ble fjernet nå i dag, så da tror jeg PvP skal være mer balansert. De stealthnerfet en del heroics etter betaen, så jeg har vel hatt 1-2 wipes sålangt i heroics (nå spiller jeg sammen med en som spiller tank, så er sikkert vanskeligere om du joiner en gruppe med 4 randoms). Vil definitivt si at dette er den expansionen jeg har likt best etter tbc.
  3. Jeg startet rundt ditt utgangspunkt, 95kg, 180 høy. Det er i grunn bare å komme igang å trene, kosthold var noe som kom naturlig når jeg begynte å se resultater. Det blir og morsomt å se hvor mye man klarer på en uke Lykke til med inngangen til treningslivet! og som FrkHoel sier, ikke bry deg så mye om dietter og slike ting, det aller viktigste er at du synes det er morsomt å drive med, det beste treningsregimet er det du ikke slutter med. Det er da du ser resultater
  4. Er vanskelig å svare på ettersom det er veldig forskjellig næringsinnhold i forskjellige peanøttsmør og proteinshaker. Jeg ville lastet ned en app som myfitnesspal eller Lifesum og faktisk ført opp nøyaktig hva du får i deg hver dag. Et mål kan feks. være ~2000-2200 kcal per dag hvor du får i deg 100-120g protein. Jeg ville anbefalt Lifesum ettersom den er norsk/svensk produsert og de fleste norske matvarer er lagret (pluss at man kan bruke strekkoder, så om man får lyst på et mellommåltid er det bare å scanne strekkoden, så blir macroene oppdatert uten at du manuelt trenger å fylle det ut)
  5. Ironien i dette er at jeg har fått en del komplimenter for rumpa, men aldri for overkroppen Men ja, noe bein skal definitivt inn i hver treningsøkt, hjalp veldig å bare skrive ned hva man faktisk gjorde istedetfor å bare ha det i hodet =)
  6. Har hatt tanken på å fjerne en bicep øvelse og heller ta inn noe benpress igjen, men har lett til å falle tilbake når man har gjort det samme så lenge ^^ jeg går og ca 6km hver dag til og fra jobb, så får en del "ben trening" der
×
×
  • Create New...