Gå til innhold

World Of Warcraft Tråden


Gjest Slettet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
Har blitt hekta på hearthstone istedet! Shit's awesome

Har forsvunnet helt fra alt jeg og .. ny jobb og mye reising.. så blir for det meste HoTS og LOL når jeg sitter på hotellene i kveldene slik som ikveld.. :p men sykt ustabilt nett :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

De av dere som bare har lvlet rundt release /påfølgende måned burde druse opp en char igjen, det er en ny verden!

Hva gjør man på da? Jeg har gjort LFR liksom, går og tanker litt HCer. Men hva annet skal jeg ta meg til? PVP var jo ubalansert som faen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som gamer CS:GO her da? Finnes det en tråd for det? :)

Jeg spiller nesten hver kveld. Alltid fint med fler folk på vennelista:) Ser forresten også etter folk å spille amatørturneringen til gamer.no som begynner 31. mai!

Add mortenma99 (Supreme master first class)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens, kjempe dilemma. Skal gå horde ettersom at jeg har funnet ut at jeg enda er alt for god i WOW. (Gjorde BRF igår, top dps mafakka). Hva rase skal jeg gå? Orc er jo best, men rent kosmetisk. Hva ser best ut på en hunter!?

Om du først er horde: orc male eller troll female synes jeg ser phetest ut :) Undead hunter blir bare feil for meg som har spilt siden 05.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller nesten hver kveld. Alltid fint med fler folk på vennelista:) Ser forresten også etter folk å spille amatørturneringen til gamer.no som begynner 31. mai!

Add mortenma99 (Supreme master first class)

Added, samme nivå her og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...