Gå til innhold

World Of Warcraft Tråden


Gjest Slettet

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Noen som spiller alliance og har lyst til å teste ut 2v2 eller 3v3 arena? Har funnet ut at det er gøy å smelte tryner i PvP som ret pally, så må få gjort litt arena for å få gladiator epix fortere! :D

Jepp, hvilken klasse vil du spille med? Har 7 lvl 100 nå, så du kan velge ganske fritt. Bortsett fra locken, der har jeg allerede 2500 rating i 3v3, trololol. Kan evnt joine 2s på den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, hvilken klasse vil du spille med? Har 7 lvl 100 nå, så du kan velge ganske fritt. Bortsett fra locken, der har jeg allerede 2500 rating i 3v3, trololol. Kan evnt joine 2s på den

Konge! Har du en noob char som du er gira på å teste ut med? Det er litt kjipt om du er stæsjet opp i full epic gear når jeg har én gladiator-epic. Jeg er hveldi flink å sånn, men det er en stund siden jeg har PvP-et skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kjøre 3v3 kanskje? Hunt/ret/healer funker bra det :) hvilken xp har du i arena Keegil? Jeg er forøvrig med på 2v2 også.

Høres ut som en bra kombo ja! Jeg var vel på rundt 2k rating i 2v2 i TBC, da på warrior sammen med en kompis som spilte warlock. Sannsynligvis den aller dårligste arenakomboen du kunne få på den tiden. :p Etter TBC la jeg arena på hylla dritlenge, men har lyst til å ta det opp igjen nå fordi det som sagt er gøy å smelte tryner som ret paladin! Mean burst machine med tonnevis av utility.

Bare legg meg til på Battle.net: [email protected] eller Keegil#2331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en bra kombo ja! Jeg var vel på rundt 2k rating i 2v2 i TBC, da på warrior sammen med en kompis som spilte warlock. Sannsynligvis den aller dårligste arenakomboen du kunne få på den tiden. :p Etter TBC la jeg arena på hylla dritlenge, men har lyst til å ta det opp igjen nå fordi det som sagt er gøy å smelte tryner som ret paladin! Mean burst machine med tonnevis av utility.

Bare legg meg til på Battle.net: [email protected] eller Keegil#2331

Legger til etter jobb i 22tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

hahaha , ja det er liksom lvlinga som er det kjedligste med hele spillet , synes nå jeg, evig ork..

Har spilte siden vanilla (flaut) , spilte også TBC, Wotlk og cataclysm, ikke i strekk dog, bare korte intervaller x) er for tiden også på en liten diett, og vil finne meg noe artig å bruke de få timene jeg har igjen på kvelden, og helst da til noe som får meg litt "hekta" og for å få tiden til å fly :D if you catch my drift

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...