Gå til innhold

World Of Warcraft Tråden


Gjest Slettet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kom inn etter en halvtime i kø. Fikk spilt meg gjennom noen småquester i ei sirupsbøtte før jeg fikk meg en garrison. Plutselig funka alt knirkefritt... i to-tre quests før hele greia hang seg helt opp. Trøtt og sliten som jeg er gidder jeg ikke dette nå så da blir det senga i stedet.

Håper blizz får fiksa ting i løpet av den planlagte nedetida i natt/morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto opp ekstra tidlig idag for å få prøvd å spille for en gangs skyld (once a nerd always a nerd)... Så var faen meg alle servere nede. Nå må jeg sitte i 4k queue nok en gang, lurer på om jeg skal utsette spillinga til etter jul.. Er jo bare ønsketenking, hvem faen har tid til å vente 120min for å så kunne spille? :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med tanke på problemene, så er jeg glad for at jeg verken har tid eller ork lengre(spesielt tid) skjønner ikke hvordan normale folk har tid til å holde på med WoW(de som er i arbeidet etc)!

Men samtidig så har man jo lyst å teste det nye.

Og dere som klager over at det er lang ventetid etc... Så var dette pga et Ddos angrep :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går satt jeg i kø fra to om formiddagen til elleve om kvelden, men jeg kom meg inn! So hah!

Wooh, jeg kom meg inn før kl 12 i dag (etter en halvtime i kø, men har vært crazy etterpå)... var pålogga til 19-ish :D men første skikkelige økta jeg har fått spille siden torsdag :/ er level 93 nå, kunne vært mer men rota meg litt bort i garrison<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg til 92-ish jeg og, lite sansen for at folk uten professions får så mye drahjelp av garrison, men ellers virker det systemet veldig lovende

Hmmjo sant nok, men om man insta-booster en char som er over lvl 60 så får man jo maxed profession uansett? Iallefall snakka noen i guild om det:P Jeg brukte min på en helt ny en jeg=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er jammen heldig.

mhm! Endelig en tid hvor jeg ikke sitter og banner/steiker foran køen til serveren! haha! my time will come!

Noen som har opplevd pvp/pve på lvl 100 nå? Hvordan er spill opplevelsen so far?

Leste noe om at mange gjør litt lite dmg(se vekk fra dk, ret og feral visstnok) og for mye selfheal?(pvp that is)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...