Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

[ATTACH]4793[/ATTACH]

Dagens første måltid! Proteinrundstykker og smoothie. Begynner å bli en slager dette her.. nam nam :D

Hele greia inneholder 434 kcal, hele 70 g protein, 18 g karbs og 7 g fett.

post-2555-14440826644463_thumb.jpg

[ATTACH]4793[/ATTACH]

Dagens første måltid! Proteinrundstykker og smoothie. Begynner å bli en slager dette her.. nam nam :D

Hele greia inneholder 434 kcal, hele 70 g protein, 18 g karbs og 7 g fett.

---

Hva er oppskriften på proteinrundstykkene?

:)

Oppskrift på rundstykker

4 hvitter

60 g quark (kesam)

30g mandelmel

20g kruskakli

1 ts fiberhusk

1ts bakepulver

stevia/sukrin

litt kanel

bland alt sammen og sett på 160 grader i 15-20 min. Fort gjort, idiotsikkert og kjempegodt!!
:)

Annonse

"Sjølvlaga erteprosjekt"? :p Ble det godt? :D

Ja visst ! Kjempegodt !

Fresa hakka hvitløk og sjalottløk i ein liten klatt smør, hadde oppi litt soyasaus, salt, pepper og ein dæsj laktosefri matfløte og ein halv pose frosne erter.

Lot det putre litt før eg stavmixa det til ein smooth puré og heiv oppi resten av ertene. Mmm. Sikkert enda bedre med bacon i.

Ja visst ! Kjempegodt !

Fresa hakka hvitløk og sjalottløk i ein liten klatt smør, hadde oppi litt soyasaus, salt, pepper og ein dæsj laktosefri matfløte og ein halv pose frosne erter.

Lot det putre litt før eg stavmixa det til ein smooth puré og heiv oppi resten av ertene. Mmm. Sikkert enda bedre med bacon i.

Ææh, det hørtes jo faktisk sykt godt ut! :eek: Da vet jeg hva som blir tilbehør til middagen i morgen :rolleyes:

Annonse

Isen er drit god og smaker skummelt likt vanelig sjokoladeis! Sklir lett ned kan man si :p Vet ikke hvor mange sånne jeg har spist og må virkelig roen ned nå altså!! 109lr for 500ml :eek: Ser du at ikke jeg har svart på "hvor masse bruker du på mat i uka" -tråden?? Er en GOOD grunn til det, hehe:whistling:

shit, jeg er super svak for sjokolade is, å den frista bare veeeldig.hehehe. Spessiellt nå som man er i feber land så frister jo alt sånn.hehe.

[ATTACH=full]4689[/ATTACH]

IIIS!!<3 Huff kan ikke fortsette sånn her :p

:cry:

Hvorfor kan isprodusentene ikke lage en sukkerfri is med mindre fett og mer proteiner? Det kan ikke være SÅ sykt vanskelig liksom, i hvert fall ikke når det finnes SÅ mange alternative ingredienser.

Synd at Booja Booja er laget av agave sirup (=MYE fruktose)

Hvorfor kan isprodusentene ikke lage en sukkerfri is med mindre fett og mer proteiner? Det kan ikke være SÅ sykt vanskelig liksom, i hvert fall ikke når det finnes SÅ mange alternative ingredienser.

Laga is selv noen gang?:) Kanskje naturell yoghurt funker...?

Ja is laget av stevia, fettredusert kakao og reine proteiner:thumbsup::D Også skulle de vært som ben and jerrys isene! Aldri smakt dem, men de ser goode ut:eek:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...