Gå til innhold

Anti-doping - Politiet avslørte Norges mest omfattende dopingfabrikk


....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Folk som ikke klarer det selv vil alltid rakke ned på andre for å unnskylde sin egen larskap

Hva svarer du på? Confused:confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager skulle ikke en jente kunne vinne fitness-klassen ren? De er da tynne med litt muskler? Marit Bjørgen har mer muskler enn de fleste, og burde kunne vinne var hun tynnere og penere. Greit nok at det sikkert er en del som tar snarveien, men det ser ut som at den vanlige veien også bør være veldig farbare.

I hvilken verden er bodyfitness og atheltic jentene tynne med litt muskler?:o

Fitness er mer enn bikini..:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Det er nok det for en del ja.

Først i fengsel og så ut til gjeldshelvete.

Flott, da er det jo eneste valget å satse på en svart økonomi og fortsette en kriminell løpebane.

Hvis du stjeler fra, skader, eller dreper en privatperson, så skal du rehabiliteres og føres tilbake til samfunnet. Hvis du derimot unndrar penger fra staten, skal du knuses.

Sier det igjen, slike saker handler ikke om moral, eller å beskytte mennesker eller samfunnet fra skade.

De handler om svarte økonomier og penger undratt staten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, da er det jo eneste valget å satse på en svart økonomi og fortsette en kriminell løpebane.

Hvis du stjeler fra, skader, eller dreper en privatperson, så skal du rehabiliteres og føres tilbake til samfunnet. Hvis du derimot unndrar penger fra staten, skal du knuses.

Sier det igjen, slike saker handler ikke om moral, eller å beskytte mennesker eller samfunnet fra skade.

De handler om svarte økonomier og penger undratt staten.

This guy knows what's up.

Det er jo ikke akkuratt rocket science hva som foregår når man får bøter i form av $$$ og ikke en FAKTISK straff (typ cella, samfunnstraff osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte på trafikkforseelser i form av fartsovertredelse o.l. Lovbrudd som som regel resulterer i bot i første omgang.

Ja, for mindre trafikkforseelser er det helt riktig. Mindre alvorlig forseelse, mindre bot. Mener du at dette er profittmotivert? Eller mener du at alle burde fengsles uansett? Eller mener du at å forebygge trafikkulykker er skalkesjul?

Man kan vel velge et par dager i fengsel fremfor å betale bot? Eller husker jeg feil?o-o

Husker ikke feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for mindre trafikkforseelser er det helt riktig. Mindre alvorlig forseelse, mindre bot. Mener du at dette er profittmotivert? Eller mener du at alle burde fengsles uansett? Eller mener du at å forebygge trafikkulykker er skalkesjul?

Mener at man får en dag eller to "på cella" dersom man nekter å betale boten, men ikke siter meg på det.

Ja, jeg mener faktisk at en bot vil ikke forebygge en dritt. Bortsett fra når det begynner å gå utover prikker osv, men da har man vel brutt loven flere ganger? Uansett, ja, jeg mener at bot VIRKER til å være profittmotivert framfor å virke som en straffemetode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener at man får en dag eller to "på cella" dersom man nekter å betale boten, men ikke siter meg på det.

Ja, jeg mener faktisk at en bot vil ikke forebygge en dritt. Bortsett fra når det begynner å gå utover prikker osv, men da har man vel brutt loven flere ganger? Uansett, ja, jeg mener at bot VIRKER til å være profittmotivert framfor å virke som en straffemetode.

Prikker får du fra første gang. (Forutsatt at du bryter fartsgrensa med mer enn 5 km/t)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...