Gå til innhold

Verste (jule)gave noensinne ?!


02-snapper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Moren til samboeren hadde fått et gavekort jula året før men ikke brukt det.. Jeg fikk beskjed av sambo til å kjøpe noe for det, kom hjem.. Også siden jeg hadde bursdagen ganske nær fremtid fikk jeg bare "Da tar du det som bursdag og julegave så trenger jeg ikke bry med om deg..." Jeg bare :confused::eek::cyclops::mad::banghead:o_O:dead:

Det er den værste og eneste gaven jeg ikke har likt.. Rett og slett fordi den ikke var tiltenkt meg i utgangspunktet :lol: Jeg skal aldri date gjerrigknarker igjen :cautious::hilarious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke så mye gaver jeg er misfornøyd med, men stussa litt den gangen jeg fikk en svær porselensbaby av ei venninne da jeg fylte 25...man trenger ikke å ha møtt meg mer enn et par ganger for å skjønne at jeg helst pynter med drager, metalposters og svarte lys. babydokke er liksom ikke min stil. (er det egentlig noen voksen dames stil...?) Dessverre forsvant den helt sånn mystisk like etter at jeg fikk den *kremt* men det var en litt rar gave som jeg ikke kan forestille meg at egentlig var tiltenkt meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tennstikker til peis og et kilo hasselnøtter. Jeg er allergisk mot hasselnøtter og bodde på det tidspunktet på en hybel i Bergen hvor det knapt var lov med en liten ekstraovn en gang. Tanta som gav bort det der gav alltid det samme til alle 8 tanteungene, og det var like krise hver eneste jul, ALDRI har jeg møtt noen med mer ræva smak i gaver. Om man er så gniten, kan man la være å kjøpe noe i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til jul for noen år siden lå det en hvit konvolutt under juletreet til meg og søstrene mine i fra besteforeldrene våres. Mamma tok den bort og sa at den måtte vi vente med til slutt (Hun visste tydeligvis heller ikke hva det var). Vi var skikkelig gira og spente på hva som befant seg i konvolutten og hadde store forventninger. Året før hadde vi nemlig fått en sydentur til slutt etter gavene og et annet år var det en stor pengesum til hver av oss i en konvolutt, så vi gledet oss veldig til å se hva vi fikk i konvolutten dette året. Skuffelsen var ganske stor da konvolutten til slutt ble åpnet, og vi fikk se teksten "DU HAR FÅTT EI GEIT!" (kirkens nødhjelp).

Må bare få sagt at jeg ikke har noe imot å støtte veldedighet altså, men der og da ble vi ganske paffe når vi forventet noe til oss selv, men i stedet fikk noen i Afrika ei geit liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn
Til jul for noen år siden lå det en hvit konvolutt under juletreet til meg og søstrene mine i fra besteforeldrene våres. Mamma tok den bort og sa at den måtte vi vente med til slutt (Hun visste tydeligvis heller ikke hva det var). Vi var skikkelig gira og spente på hva som befant seg i konvolutten og hadde store forventninger. Året før hadde vi nemlig fått en sydentur til slutt etter gavene og et annet år var det en stor pengesum til hver av oss i en konvolutt, så vi gledet oss veldig til å se hva vi fikk i konvolutten dette året. Skuffelsen var ganske stor da konvolutten til slutt ble åpnet, og vi fikk se teksten "DU HAR FÅTT EI GEIT!" (kirkens nødhjelp).

Må bare få sagt at jeg ikke har noe imot å støtte veldedighet altså, men der og da ble vi ganske paffe når vi forventet noe til oss selv, men i stedet fikk noen i Afrika ei geit liksom..

Fjeset til bestefaren din:

gyK86.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tennstikker til peis og et kilo hasselnøtter. Jeg er allergisk mot hasselnøtter og bodde på det tidspunktet på en hybel i Bergen hvor det knapt var lov med en liten ekstraovn en gang. Tanta som gav bort det der gav alltid det samme til alle 8 tanteungene, og det var like krise hver eneste jul, ALDRI har jeg møtt noen med mer ræva smak i gaver. Om man er så gniten, kan man la være å kjøpe noe i det hele tatt.

What.....sier du at... tanken IKKE teller lengre?:banghead:

tumblr_m7oq5k17pY1r3084q.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skuffelsen var ganske stor da konvolutten til slutt ble åpnet, og vi fikk se teksten "DU HAR FÅTT EI GEIT!" (kirkens nødhjelp).

Må bare få sagt at jeg ikke har noe imot å støtte veldedighet altså, men der og da ble vi ganske paffe når vi forventet noe til oss selv, men i stedet fikk noen i Afrika ei geit liksom..

Ble inspirert å har nå kjøpt "symbolske kondomer" til mine foreldre å kyllinger til min bestemor! :lol:

Jeg digger denne tråden :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foodprosessor.

Ikke fordi den var ille, men fordi den kom fra faren min som jeg spesifikt hadde sagt til at jeg IKKE ville ha en sånn. Tidligere år har vi pleid å få 1500-2000 kr i penger i tilegg til noe vi virkelig ønsket oss, men jeg fikk den, til 298 kroner. Den. Jeg virker nok litt utaknemmlig, men jeg gråt faktisk den julekvelden av skuffelse over mangelen på omtanke og vise å bry seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo være usedvanlig heldig for jeg får ingen dårlige julegaver eller andre gaver.

Julen er en høytid hvor en skal samles, ha det hyggelig og vise medmenneskelighet, dessverre har faktisk ikke alle det like bra i jula. Det kan jo være at folk husker de "værste" gavene best og ikke alle de fine gavene som en har fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...