Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du synes er fint å se på en GUTT/MANN!!!


Roger Arrow Dahl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt satt ut? da bør jeg ikke treffe på deg, for din skyld ;)

hehe, alltid har vært sånn jeg. Er svakk for mann med hvit t-skjorte og god parfume :p som er godt trent også :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er redd alle kvinnfolk. Dere er gærne!

Jeg er snill bare med de som er snille mot meg. ellers kan jeg være bitch :p

Men så lenge du oppfører deg pent da er ikke helsa di i fare :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte å utløse brannalarmen, men i stor fare for at bare gamle menn kommer slo jeg fra meg den tanken :huh:

vi får leve etter Arnold teorien om at pump etter en god trening er bedre en.......... :whistling:

Jeg føler kanskje at det er verdt risken!! Er i tenkeboksen!

Hahaha, ja! :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke stiler er det du foretrekker a? Type straight med et par jeans, svarte boots og en skjorte kanskje?

Jeans og t-skjorte/skjorte og noen enkle sko, boots er fint det, men ikke nødvendig. Så lenge det ikke er sånne slitte joggesko man har hatt i 4 år :p De kan enten holde seg på gymmet eller kastes i søpla :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp!!

fadern så mye fiiiint :whistling:

Skjønner ikke hvorfor ikke guttene på jobben min ser sånn ut :eek:

[ATTACH=full]14112[/ATTACH]

Får sånn "åhhh, come to mama" av det bildet.

Ellers syns jeg dere menn skal begynne å gå mye mer i trange boksere. Ja. Menn som ser ut som brorparten av menna her inne altså. Ikke Kjell på 63 med karbomage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva synes du om gutter som går i dress til vanlig, jeg tenker i hverdagssituasjoner og ikke på byen. Virker det "try-hard" eller er det stilig?

Kommer veldig an på :D ... Flott å se på er det hvertfall, men kanskje litt try-hard, hvis man ikke har en jobb eller noe som matcher det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer veldig an på :D ... Flott å se på er det hvertfall, men kanskje litt try-hard, hvis man ikke har en jobb eller noe som matcher det..

Jeg må gå i dress til vanlig. Blir dress med en pen genser, for jeg har for mye lats til at skjorter sitter pent...De gangene jeg bruker skjorte har jeg vest til for å få den til å sitte helt perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må gå i dress til vanlig. Blir dress med en pen genser, for jeg har for mye lats til at skjorter sitter pent...De gangene jeg bruker skjorte har jeg vest til for å få den til å sitte helt perfekt :)

For mye lats, går det an :D ? Men skjønner poenget. Genser til dress er flott da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg foretrekker gutter i skinnyjeans i alle fall:P skjønner at noen har for muskuløse lår til slikt. Heldigvis har ikke kjæresten det. Dressbukse som ikke er slapp er også kurrant.

Ellers synes jeg singletter er fint. Så lenge de ikke viser/henger for mye. Skjorter/gensere som enten er tettsittende eller litt oversized.

Sko bør helst være tøysko eller litt penere lær-finsko. Det meste med lav såle egentlig:P Liker ikke store klumpete sko..

Litt dyp v-hals er også yummi. Fint å se litt guttekløft også:D

Smykker på gutter kan også være kult. Tunneler i øret. Helst ikke no piercinger i øyenbryn, nipples osv:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...