Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skrevet
  "Ann Christin skrev:
.....vanvittig sykt..... nå er det bare til å sette trampolina foran husveggen, vise ungene filmen og be de ta seg en tur ut og øve :cool:

Da får du en stor sykehusregning, eventuelt 5 minutes of fame i lokalavisa for årets dummeste fritids-syssel :p

Annonse

Skrevet

Kommer med en helt annerledes video. Selvtillitt!

Motiverende å høre hvor store ambisjoner den lille gutten har, og hvordan han klarer å overbevise om at han faktisk kommer til å nå målene sine. Kult å se hvordan han bare kommer inn og eier dommeren, tar publikum, buster ass, kjører showet og har full kontroll på alt. Han illustrerer hva man klarer å oppnå med en solid selvtillitt. He's the baaaws!

http://www.youtube.com/watch?v=yIoNP6BG7wU

Skrevet
  "Tor skrev:

Dette er helt insane, jeg husker første gang jeg så Damien Walters jeg ble mindblown. Han klarer det den dag i dag. Han er ORGINAL. Det er nesten som han finner opp nye bevegelser, hvertfall nye måter å bruke dem på. Han er et unikum utne like. Nå fikk jeg lyst til å drite i vekter.

Nesten så man ikke tror det man ser...

Skrevet

Nei det er sant Mr.M, jeg har harvar over repeat knappen en del gannger. Mye av de bevegelsene ser klarer jeg ikke å gjennskape i hodet. Måten han gjør ting på, han har virkelig sin egen stil. Mange har gått så langt som å kalle han en levende legende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...