Gå til innhold

Youtube motivasjons tråden


Plyo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

.....vanvittig sykt..... nå er det bare til å sette trampolina foran husveggen, vise ungene filmen og be de ta seg en tur ut og øve :cool:

Da får du en stor sykehusregning, eventuelt 5 minutes of fame i lokalavisa for årets dummeste fritids-syssel :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer med en helt annerledes video. Selvtillitt!

Motiverende å høre hvor store ambisjoner den lille gutten har, og hvordan han klarer å overbevise om at han faktisk kommer til å nå målene sine. Kult å se hvordan han bare kommer inn og eier dommeren, tar publikum, buster ass, kjører showet og har full kontroll på alt. Han illustrerer hva man klarer å oppnå med en solid selvtillitt. He's the baaaws!

http://www.youtube.com/watch?v=yIoNP6BG7wU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt insane, jeg husker første gang jeg så Damien Walters jeg ble mindblown. Han klarer det den dag i dag. Han er ORGINAL. Det er nesten som han finner opp nye bevegelser, hvertfall nye måter å bruke dem på. Han er et unikum utne like. Nå fikk jeg lyst til å drite i vekter.

Nesten så man ikke tror det man ser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...