Gå til innhold

Hvordan kan Fitnessbloggen bli enda bedre?


Robert André

Anbefalte innlegg

jeg har samsung galaxy ettellerannet ( ekker så inni navneteknologien) og når jeg søker opp fitnessbloggen så bare kommer den mobilversjonen automatisk opp, men når jeg velger webversjon og logger inn og huker av på "hold meg logget på" eller husk meg eller hva det står så husker den at jeg vil ha webversjonen. om tlf min har blitt skrudd av eller jeg har gått ut uten og huke av for husk meg kommer jeg tilbake til mobilversjonen neste gang igjen. Kan sikkert være mange årsaker og noe med hvordan tlf din funker med internettsider også? im no expert.

Får ikke noe mobilversjon inne på forumet jeg :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får ikke noe mobilversjon inne på forumet jeg :/

Det finnes i alle fall, så akkurat der kan ikke fitnessbloggen bli bedre akkurat ;) Kan forøvrig anbefale Tapatalk-appen til oversiktelig forum-bruk, det er egen tråd om det :)

Jeg er også veldig for forslaget om et eget oppskrift-forum! (Og så savner jeg som sagt litt mer inndeling i forumet etter de vanligste treningsprogramene, men er kanskje alene om det(?) :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er styrkeløft del på forumet, hvorfor har vi ikke fitness/kroppsbygger del?

Fordi vi mener det er med på å holde forumet på rett kurs, og ikke har noen ambisjoner om å konkurrere mot iform/tf om det segmentet med folk. Absolutt alle som oppfører seg er velkommen, uansett mål og hvordan de ser ut, men noe stort fokus på de to områdene kommer vi ikke til å ha. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi mener det er med på å holde forumet på rett kurs, og ikke har noen ambisjoner om å konkurrere mot iform/tf om det segmentet med folk. Absolutt alle som oppfører seg er velkommen, uansett mål og hvordan de ser ut, men noe stort fokus på de to områdene kommer vi ikke til å ha. :)

Det og konkurrere mot feks TF gjør dere jo da deffentlig allerede når mann har en styrkeløft del, så syns ikke det var godt nok argument dessverre. Er jo nesten på kanten til diskrimenerende :D

Det er jo flere medlemmer her inne som driver med fitness og bygging, og med veksten fitnessbloggen har og ikke minst måten både vi byggere/fitnessutøvere og medlemmer ellers her inne snakker godt om FB så vil det heller ikke bli mindre med tiden vi har i møte.

Jeg som kroppsbygger føler feks ikke at jeg ikke hører hjemme her, og jeg tror den "vanlige mannen" i gata også kan ha interesse av å lese på en egen del som omhandler fitness og kroppsbygging. Det må jo også være bedre å FÅ DET INN under en egen underdel istedet for at det flyter rundt her og der på forumet :)

Denne delen kunne mann hatt info om konkurranser både nasjonalt og internasjonalt også, noe jeg tror flere har interesse av å lese om. Da spesielt nasjonalt.

Dere er på vei til og bli det eneste seriøse forumet i landet, så hvorfor ikke bare tilrettelegge det for alle kanaler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At vi har en styrkeløftdel på forumet er det ikke noe som helst problem å forsvare, da dette er en idrett i regi at idrettsforbundet. Kroppsbygging og fitness er ikke dette, og det er heller ikke strongman.

det var et ihvertfall et holdbart argument :)

men jeg ser fortsatt ikke grunnen til at vi ikke skal kunne ha en fitness del på et TRENINGSforum bare fordi fitness ikke er knyttet opp mot idretsforbundet, og det på et treningsforum som er i ferd med og bli stort.

Jeg mener at det burde vært en strongman del også, å ser heller ikke hvorfor "sporten" må være knyttet opp mot idrettsforbundet for og få være en egen underforum del på et treningsforum

Jeg vil tippe det er "dopingspørsmålet" som legger til grunne for argumentet deres når alt kommer til alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bunn og grunn, ja. Hvordan det påvirker mengden av forskjellige typer brukere, og i høyeste grad hvordan det innholdet som ligger i forumet påvirker valgene folk tar.

Da bør dere ta en titt på andre forumer litt mer nøye, og gjerne også internasjonale i tillegg :) snakkes LITE om doping og trådene er som oftest seriøse og treningsrealterte til de grader. Når det er sagt så har det jo faktisk vært mer snakk om doping her på fb enn på noen av de andre norske forumene og det helt uten kroppsbygger delen. ( og må bare få legge vekt på at jeg tenker ikke på opperasjon gilde med min siste påstånd der :) )

og hvilke valg mener du folk tar av å lese en kroppsbyggers treningslogg feks? siden du sier det påvirker valget til folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du får ein notification på Facebook, står det "Facebook (1)" i den respektive internett-fanen. Den (1)-funksjonen hadde vore konge å hatt på Fitnessbloggen også :)

Hæ. Sier du at Facebook har en funksjon vi ikke har? FIKSET ! :)

Merk at den bare oppdaterer inaktive faner en gang i minuttet, av hensyn til serveren, da vi ikke har flere milliarder til infrastruktur, enda

Hmm...Dette kommer ikke opp til meg mer? :( Ikke oppdaterer varslene mine seg uten at jeg må oppdatere siden heller...Er det bare jeg som har det slik eller er det endret tilbake? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...Dette kommer ikke opp til meg mer? :( Ikke oppdaterer varslene mine seg uten at jeg må oppdatere siden heller...Er det bare jeg som har det slik eller er det endret tilbake? :)

Endra tilbake for nå, ser det ut som. :)

Fra en annen tråd:

Måtte slå av (1) i tittel en stund til dette er fikset.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Hadde det gått an å få til en linking til loggbok innpå selve profilen? Ser det nå som ukens utfordring er i gang,.. Når man tagger en man har skrevet i loggboken til, så er det ikke så lett å finne loggboken derfra.

krysser fingrene for at det var forstålig

Jo, en ting til... hadde vært ålreit om man ikke ble logget ut i eninga...(!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NinaLand sa det jeg også har savnet siden jeg kom inn hit. Er jo som regel greit å finne loggboka til de som har kommentert, men når noen er linket i et svar, kommer man inn på profilsiden, og må inn på "innlegg" å lete etter boka der.

Link til loggboka ligger under info-fanen på profilsiden :) om brukeren har lagt inn link selv da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...