Gå til innhold

Hvordan kan Fitnessbloggen bli enda bedre?


Robert André

Anbefalte innlegg

Forslag; noen ganger når man går inn på en bruker sitt forum så er det folk som har hatt forum over lang tid. Av og til så faller jeg rett og slett av fordi jeg da må pløye meg gjennom 2-3 sider med "vennechat". Ikke at dette er noe problem egentlig, men det ga meg uansett en ide:

Det kunne vært bra om alle jpg filer i forumet havnet i et eget album slik at man på den måten kan bla seg gjennom bildene uten tekst. For de som har trent over en lengre periode vil man da også [selv] kunne se en stigende formkurve mye lettere ved at alle bildene kommer etter hverandre. Eksempelvis kunne man merket av bildene når man legger de inn i forumet som "motivasjon", "personlig form", "mat" etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Det er utolig mange seriøse amatører inne på FB, som legger ned utrolig mye tid på trening og kosthold. For de fleste inne på forumet så er primærmålet "se bra ut naken", selv synes jeg det burde være en bieffekt av treningen du utfører mot et funksjonelt primærmål. Dersom FB hadde informert mer om hvordan toppidrettsutøvere trener så tror jeg mange her inne kunne økt prestasjonene betraktelig siden mange av de legger ned like mye tid som enkelte proffe.

Så jeg foreslår mer informasjon og bevistgjøring om hvordan toppidrettsutøvere trener, evt intervjuer film/bilde av ulike økter.

Dere har informert godt om periodisering og autoregulering, men det er ytterst få på bloggen som utfører færre harde/failure økter enn lette økter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver det her jeg, så får dere evt flytte det hvis jeg bomma litt.

MEN irriterer meg over en ting. La oss si du skriver en tråd, og så går du på google og finner ett bilde.

Nå er det bilde jævla svært, feks 1000x1000..Så jeg drar i hjørnet for å gjøre det mindre, flott tenker jeg, ENKELT!

MEN når jeg trykker "send svar" så blir det automatisk like stort igjen..UÆÆ..må jeg virkelig lagre og gjøre om størrelsen..??

Går ikke an å endre html size width: 400 etctec?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående loggbøker.

Det er flere og flere som bruker loggbøkene heller som blogg enn en ren loggbok, og det er i og for seg greit det, men kan det være mulig å få til en funksjon der man kan velge å poste en treningsøkt, kommentarer og bilder/film av den treningsøkten, også poste "blogginnlegg" som vanlig? Og da en mulighet for å kunne velge mellom disse to kategoriene for både logger og skuelystne. Sikkert ikke helt lett å skjønne, men det er mange spennende mennesker her inne jeg helst kun vil se selve loggingen til, av og til, uten å måtte scrolle opp og ned og side frem og tilbake for å finne en logget treningsøkt.

Er dette mulig, Espen Espelund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...