Gå til innhold

Hvordan kan Fitnessbloggen bli enda bedre?


Robert André

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noe jeg synes hadde vært litt tøft var om det hadde kommet noe som var litt mer lagt opp til at man skulle lære noe. Jeg synes artiklene på fitnessbloggen holder en veldig høy standard, men jeg tror nok at mange med meg skjønner mye akuratt der og da, mens de leser det, men er ikke i stand til å gjenfortelle det mest avanserte skikkelig etterpå; ting går litt inn i hverandre og man blander.

Det jeg synes hadde vært tøft var om det for eksempel var en artikkel om "karbohydrater; hvordan påvirker det kroppen under slanking" eller "hvordan sette opp sin egen diett utifra mål og nåværende nivå" ( bare de første eksempelet jeg kom på) hvor man først leser en vanlig fitnessbloggen-artikkel om emnet for så ha muligheten til å ta en quiz hvor man kan teste seg selv.

Jeg forstår jo godt at det ikke nytter å ha en quiz for hvert eneste emne som blir skrevet om, men om det hadde blitt laget det til de litt store og elementære emnene, som samtidig kunne fungert som en "tutorial" til nybegynnere innen forskjellige tema. Det kan godt være at dette blir alt for omstendelig og omfattende, men det var bare det første som slo meg.

Jeg har veldig sansen for quiz-delen til www.nhi.no, hvor man får forklaring på hvorfor svaret er rett før man går videre til neste spørsmål. Om man søker på andre quizer så er disse som regel veldig utdatert og stappfulle av gamle myter.

Om dere trenger deltagere som dere kan ha kontroll over så sier jeg ikke nei takk til en opplegg som hjelper meg med de siste 10kg'a. Har funnet ut at jeg er mye bedre på å fjerne de 25-30 første kiloene:confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nicolai Roness

Jeg skulle ønske jeg kunne søke i HELE forumet, og ikke bare undertråder. Jeg husker f.eks ikke hvor "før etter bildene" tråden er... og nå har jeg problemer med å finne den. Jeg skulle også ønske meg at det var en lettere måte å finne frem til sin egen loggbok på, mulig det er jeg som er klønete her, men jeg må inn på "mine innlegg" og så finne frem til de gangene jeg har skrevet, eller så må jeg inn å søke på "loggbok" forumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Få orddelingsvakter om mulig. Ta for eksempel beskrivelse av utholdenhetsforumet. "Løping, sykling, ski, aerobic og andre kondisjons aktiviteter." Skulle tro det var Kondisjon sine aktiviteter det var snakk om. Jeg leifer helt sikkert en del selv, men det ville vært fint om vi kunne tatt litt ansvar for alt vi legger fra oss på verdensveven :) Nei til forsøpling av det norske språk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nicolai Roness
Få orddelingsvakter om mulig. Ta for eksempel beskrivelse av utholdenhetsforumet. "Løping, sykling, ski, aerobic og andre kondisjons aktiviteter." Skulle tro det var Kondisjon sine aktiviteter det var snakk om. Jeg leifer helt sikkert en del selv, men det ville vært fint om vi kunne tatt litt ansvar for alt vi legger fra oss på verdensveven :) Nei til forsøpling av det norske språk.

jeg har vurdert å spørre om jeg kan være korrekturleser :p men har nok ikke tid :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forum app så man kommer inn på forumet med tlf også! Får jo bare lest artikler...

Jeg kommer inn på forum med min telefon?! Men jeg får ikke skrevet noe, bare lest. Så derfor skulle jeg ønske det var mulig å kommentere/skrive også via mobil. Kjekt å ha noe å gjøre når man kjeder seg på båten på vei til Sverige :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulighet til å kommentere på artikler når du er innlogget på forumet. Burde jo gå på samme brukernavn - sykt irriterende å måtte logge inn som gjest for de som ikke har facebook! (Eller foretrekker å være Incognito)

Ja det hadde vært en fordel om man på en eller annet måte kunne koblet artiklene på fitnessbloggen med forumet. Slik at dersom man kommentere - uansett om det er "under" artikkelen eller på forum, så vil alle innleggene være samlet. Tek.no (artikler) og Diskusjon.no (forum) har denne funksjonen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...