Gå til innhold

Hvordan kan Fitnessbloggen bli enda bedre?


Robert André

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...
Tips: "skadeforum";) Sånn at folk som har skader/kan poste og de som er interessert i å hjelpe/erfaringer osv, kan komme med innspill? Vet ikke om dette er tatt opp før?

Tatt opp ganskje mange ganger. Jeg har stort sett sagt nei frem til vi har en moderator/skribent med en del erfaring innenfor temaene som kan holde litt kontroll. Stort sett bør man komme seg til behandler, og om folk skal gi hverandre tips på skader over nett, så ja, da vil jeg helst at noen skal passe litt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne tenkt meg en oversikt over hvilke muskler som er i aktivitet i de ulike øvelsene. Litt sånn som på illustrasjonene på de ulike apparatene på gymmen. Savner disse illustrasjonene på knebøyracket og på benken lissom. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg en oversikt over hvilke muskler som er i aktivitet i de ulike øvelsene. Litt sånn som på illustrasjonene på de ulike apparatene på gymmen. Savner disse illustrasjonene på knebøyracket og på benken lissom. :p

Jobba mot det for lenge siden, og koden var halvferdig... men andre ting tok fokus. Skal ikke se bort ifra at jeg tar tak i hele seksjonen etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du får ein notification på Facebook, står det "Facebook (1)" i den respektive internett-fanen. Den (1)-funksjonen hadde vore konge å hatt på Fitnessbloggen også :)

Hæ. Sier du at Facebook har en funksjon vi ikke har? FIKSET ! :)

Merk at den bare oppdaterer inaktive faner en gang i minuttet, av hensyn til serveren, da vi ikke har flere milliarder til infrastruktur, enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ. Sier du at Facebook har en funksjon vi ikke har? FIKSET ! :)

Merk at den bare oppdaterer inaktive faner en gang i minuttet, av hensyn til serveren, da vi ikke har flere milliarder til infrastruktur, enda

Det var raskt, THANK YOU! :D Btw kan du laga sånn timeline på profilane våre som det er på Facebook??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fitnessbloggenCHAT! ikke chat-tråd på forumet, som allerede er altså! Men type "trykke på chat-knappen" *pop-up vindu dukker opp* "chat med medlemmer" :)

Og ja, intervjuer hadde også vært kult å lese!

Ellers er det en knall side med sykt mye bra info og mange kunnskapsrike folk som deler erfaring. En av de beste sidene jeg har kommet over, LETT! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...