Gå til innhold

Hvordan kan Fitnessbloggen bli enda bedre?


Robert André

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kommer inn på forum med min telefon?! Men jeg får ikke skrevet noe, bare lest. Så derfor skulle jeg ønske det var mulig å kommentere/skrive også via mobil. Kjekt å ha noe å gjøre når man kjeder seg på båten på vei til Sverige :thumbsup:

Men det er på "data versjonen?" Hadde vært ålreit med en Fitnessbloggen app:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg noe. Jeg begynner nemlig å bli veldig lei av å måtte scrolle i evigheter for å komme til siste innlegg i loggen min! Vet ikke hvorfor, men alle andre logger har flere sider, mens min logg er bare en laaang side. Hadde vært enklere om det var mulig å dele opp i sider så jeg bare kunne trykke på siste side når jeg skal logge. Vet ikke om dere skjønner hva jeg mener, og jeg lurer på om det bare er sånn på brukernes egen logg. Blir jo veldig langt etterhvert når jeg trener (og logger) mange ganger i uka.. :(

Edit: Link til loggen på forespørsel: http://forum.fitnessbloggen.no/threads/ninians-treningslogg.1233/

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker meg noe. Jeg begynner nemlig å bli veldig lei av å måtte scrolle i evigheter for å komme til siste innlegg i loggen min! Vet ikke hvorfor, men alle andre logger har flere sider, mens min logg er bare en laaang side. Hadde vært enklere om det var mulig å dele opp i sider så jeg bare kunne trykke på siste side når jeg skal logge. Vet ikke om dere skjønner hva jeg mener, og jeg lurer på om det bare er sånn på brukernes egen logg. Blir jo veldig langt etterhvert når jeg trener (og logger) mange ganger i uka.. :(

Altså frøken! Du er jo i luksusproblem fellen! Du skriver enormt bra og lange innlegg, ikke rart man må scrolle da :p

Kommer ikke ny side før den totale mengden av poster på siden når 30. Jeg postet inlegg nr 30 på loggen din nå, så neste loggføring kommer på neste side ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså frøken! Du er jo i luksusproblem fellen! Du skriver enormt bra og lange innlegg, ikke rart man må scrolle da :p

Kommer ikke ny side før den totale mengden av poster på siden når 30. Jeg postet inlegg nr 30 på loggen din nå, så neste loggføring kommer på neste side ;)

Aha! Det forklarer en del! Kanskje jeg må slenge inn noen små innlegg iblandt for å få flere sider? ;) Du er da søt Tor, tusen takk, nå har jeg TO sider! Jippi! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En "vis alle tråder" knapp (?!). Altså et sted hvor man kan se alle tråder, om det er fulgte tråder eller nye tråder man aldri har sett. Jeg glemmer av en eller annen grunn å sjekke "fulgte tråder" (og da er jo poenget med å følge en tråd ofte litt borte) og sjekker heller "hva er nytt"...

I denne oversikte hadde det også vært ideelt å kunne sortere trådene, f.eks etter når siste innlegget ble lagt inn og etter antall besvarelser i tråden (mange innlegg/populære tråder - få innlegg/ubevarte tråder)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kom til å tenke på en mulighet jeg selv kunne hatt nytte av. Etter at loggene nå har fått kategorier, hadde det vært strålende om vi også kunne sortert etter det. Kanskje muligheten allerede er der, og jeg ikke har funnet ut av det, i så fall setter jeg pris på litt hjelp :p

Men nå roter jeg litt, det jeg egentlig skriver her for er et ønske om å kunne merke innlegg i egen logg. Jeg har krav på meg om å føre treningsdagbok, og har funnet ut at jeg faktisk fører de fleste øktene her. Kunne i den anledning tenkt meg å kunne dele inn innlegg i noe sånt som økter/formbilder/feedback/umerket(vås.. ;) ), for at man siden kan liste for eksempel bare økter. Da kan man ihvertfall spare litt tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Espen, hva med en link til logg under bildet på siden av på siden av forumpostene ?

:)

Det finnes allerede. Du må inn på profilen din å legge inn nettadressen til loggboka di. Da har du den under bildet ditt og på den blå linja øverst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...