Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes "white chocolate and raspberry" er spisandes, men det blir litt pliktfyll etter trening, ikke kosemat.

Det var godt å høre. Den er en av de to som er på vei i posten :) også har jeg bestilt den nyeste. Chockolate et eller annet.. Den er jo i følge ryktene heeelt awesome. Jaja, vi får se på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan anbefale disse fra quest

http://www.iherb.com/Quest-Nutrition-Quest-Cravings-Protein-Peanut-Butter-Cups-12-Packs-1-76-oz-50-g-Each/52695

Jeg var med å prøve de ut via Quest Nutrition da de skulle ha test personer, og jeg syntes de er knall. Ikke som Atkins sine Peanut butter cups, (snakker ikke om smak, er bare anderledes) og er utrolig mye sunnere. Og 20g proteiner for en pakke på 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan anbefale disse fra quest

http://www.iherb.com/Quest-Nutrition-Quest-Cravings-Protein-Peanut-Butter-Cups-12-Packs-1-76-oz-50-g-Each/52695

Jeg var med å prøve de ut via Quest Nutrition da de skulle ha test personer, og jeg syntes de er knall. Ikke som Atkins sine Peanut butter cups, (snakker ikke om smak, er bare anderledes) og er utrolig mye sunnere. Og 20g proteiner for en pakke på 2.

What? De er de tørreste jeg jeg har smakt ihvertfall :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan dokkar ikke lage dere en egen tråd om de derre Quest barene?? Er jo ikke annet dere diskuterer her på de siste 40 postene jo!? ;) Så kan vi som ikke vil diskutere smaker på quest barer ha diskusjoner eller innspill på andre produkter?

Noen fler som e enig i det eller? :)

Det er jo bare å diskutere i vei om andre produkter... men ingen gjør d jo så da blir d med questbarsnakk helt til det dukker opp nytt tema ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den PB2 greia er fryktelig søt? Blir nesten kvalm av å spise den :( Er den spiselig om jeg tilsetter litt salt? Og tåler den at jeg lager en større menge og setter den boks i kjøleskapet?

tror ikke den tåler at du lager det opp og setter det i kjøleskapet. en gang blandet jeg ut peanøttsmør med litt vann fordi det var så tykt. det mugglet på rekordtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...